جیمز پالوتا: تاوچیو شرم آور است

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده :
تاریخ :9:48

رئیس باشگاه رم در گفت و گو با پایگاه اینترنتی باشگاه در مورد بن عطیه و کارلو تاوچیو اظهار نظر کرده است.

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user6998/news/thumbnail/ccb4e23c8aa216f1e96d31ab209c036b_xl.jpg

جیمز پالوتا قبل از رویارویی با رئال مادرید گفت: "تور آمریکا به خاطر بحث برند و اسپانسر مهم است اما مهم تر از آن آماده شدن بازیکنان ما و بازی کردن آن ها کنار یک دیگر برای فصل پیش روست. با تیم های بزرگی چون رئال بازی می کنیم. آن ها لیگ قهرمانان را فتح کرده اند، هرچند این بازی دوستانه است اما همه دوست دارند این بازی ها را با پیروزی پشت سر بگذارند."

مسئله مهم این روزهای فوتبال ایتالیا انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال و اظهار نظرهای نژادپرستانه کارلو تاوچیو اصلی ترین کاندیدای ریاست فدراسیون می باشد که علیرغم صحبت هایش از حمایت گسترده ای برخوردار است. در ابتدا تنها دو تیم رم و یوونتوس در جبهه مقابل تاوچیو قرار داشتند اما تیم های فیورنتینا، ساسولو، سمپدوریا و چزنا نیز به این جنبش پیوسته اند. پالوتا در مورد تاوچیو و مسئله ریاست می گوید: "موضع ما در مورد رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا روشن است: اعتقاد داریم صحبت های تاوچیو شرم آور است. تاوچیو نماینده باشگاه رم و یا کشور ایتالیا نیست. از این که هنوز باشگاه هایی هستند که از وی حمایت می کنند بسیار متعجب هستم."

رئیس آمریکایی جالوروسی در مورد مدافع سرشناس تیمش نیز گفت: "بن عطیه هیچ گاه در فهرست فروش قرار نگرفت. او بازیکن ماست و برای تیم و فصل پیش رو مهم است. شما اصلا در فوتبال از کلمه هیچ گاه استفاده نمی کنید. قصد نداریم بهترین بازیکنان مان را از دست بدهیم." گفتنی است تیم های رئال مادرید و منچستر سیتی علاقه مند به جذب مهدی بن عطیه هستند.

پالوتا در پاسخ به این سوال که با وجود قطع همکاری آنتونیو کونته با یوونتوس آیا همچنان بیانکونری مدعی اصلی عنوان قهرمانی است یا خیر گفت: "هدف اصلی در هرفصل کسب قهرمانی ایتالیا، بازی کردن در لیگ قهرمانان اروپا و حتی قهرمانی در آن است. یوونتوس فصل گذشته بسیار عالی عمل کرد. ما حریف فوق العاده ای بودیم، ما این فصل قوی تر شده ایم."

رئیس باشگاه رم در پایان صحبت های خود در مورد ورزشگاه این تیم نیز عنوان کرد: "پروژه ورزشگاه ما تنها برای رم نیست بلکه برای تمام ایتالیا می باشد. ما در حال همکاری نزدیک با مقامات هستیم. مردم ایتالیا این سرمایه گذاری را می خواهند چرا که این مسئله برای ایجاد فرصت های شغلی مهم است. با این پروژه سه هزار فرصت شغلی ایجاد خواهیم کرد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: