جیمز رودریگز؛ پدیده‌ای که شیفته رئال مادرید است

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده :
تاریخ :15:45

جیمز رودریگز جوان حتی زمانی‌ که کودک بود هم همواره از آن "تیم اسپانیایی که لباس سفید می‌‌پوشد" صحبت می‌‌کرده است، زمانی‌ که ۱۱ سال داشته و مادرش وی را به آکادمی تولیما می‌‌برده است. وی در مدلین دو بار از نقطه کرنر گلزنی کرد و نام خود را سر زبان‌ها انداخت.

http://real-madrid.ir/fa/wp-content/uploads/2014/06/z2.jpg

 به گزارش AS, وی همواره تحت تاثیر زیدان، فیگو، رائول، کارلوس و رونالدو بوده است. مادرش که زن جوان کلمبیایی است همواره وی را راهنمایی‌ کرده و می‌‌گوید:"وی نمی‌‌خواست فوتبالیست شود زیرا فوتبالیست زاده شده بود."

مادرش علاقه به رئال را تکذیب نمی‌‌کند و می‌‌گوید:"سبک رئال مادرید را دوست دارم."

این پدیده پس از بازی با اروگوئه هم گفته بوده که دوست دارد در اسپانیا بازی کند و رئال مادرید را به بارسلونا ترجیح می‌‌دهد. سند این صحبت هم آنکه ۲۸ آوریل ۵۸۴ کیلومتر را طی‌ کرد تا در مونیخ بازی برگشت رئال مادرید برابر بایرن را نگاه کند. وی می‌‌خواست اسطوره‌های خود را از نزدیک ببیند. وی به هتل هیلتون پارک مونیخ رفت و با رونالدو عکس گرفت. جمیز رودریگز برای کریستیانو آرزوی موفقیت کرد.

خورخه مندس مدیر برنامه‌های این بازیکن مدیر برنامه‌های رونالدو و فالکائو هم است و حالا می‌‌خواهد این دو بازیکن کلمبیایی را به مادرید بیاورد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: