دیگو لوپز در آستانه ی جدایی

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده :
تاریخ :8:40

دیگو لوپز در آستانه ی جدایی

پس از آنکه دیگو لوپز جایگاه خود را در ترکیب ثابت تیم پس از اضافه شدن کاسیاس به تیم از دست داد ، یک پیغام غیر مستقیم از طرف کارلو دریافت کرد . دیگر در جایگاه فصل پیش قرار ندارد . وی در فصل گذشته از سوی کارلو آنجلوتی به عنوان دروازه بان فیکس لالیگا انتخاب شد . تنها جامی که رئال در آن به قهرمانی نرسید ! از طرفی هم مدیران رئال روی خرید کیلور ناواس کاستاریکایی که نامزد کسب دستکش طلای جام جهانی بود پافشاری کردند . شنیده ها حاکی از آن است که تا دوشنبه وی قرارداد رسمی خود را با تیم به امضا میرساند .
تنها بازنده ی این کورس سه نفره به نظر میرسد که لوپز باشد . وی پس از نگرانی هایی که این روز ها ذهنش را مشغول کرده ، منتظر است تا با مدیران باشگاه در مورد آینده اش گفتگو کند . گزینه ی روی میز لوپز هم جدایی از باشگاه خواهد بود !
شایعات حاکی از آن است که آنجلوتی کاسیاس را به عنوان دروازه بان اول خود در فصل آتی انتخاب کرده است . علی رغم نمایش ضعیفی که وی در جام جهانی از خود نشان داد هنوز هم کارلتو به ایکر مقدس اعتماد دارد . دروازه بانی که در چمپیونزلیگ و به خصوص کوپا از ارکان قهرمانی رئال بود . از طرفی هم کارلتو تصمیم قطعی خود را مبنی بر به کار نگرفتن سیستم چرخشی در درون دروازه گرفته است . این بدین معناست که جایگاه لوپز متزلزل تر هم خواهد بود .
دیگو لوپز پس از مصدومیت کاسیاس در نقل و انتقالات زمستانی دو فصل پیش به تیم اضافه شد و در ۱۸ ماه حضورش ۶۲ بار پیراهن مقدس رئال مادرید را به تن کرد . هنوز سه سال از قرارداد او با باشگاه باقی مانده است ولی به نظر میرسد که دوران او در رئال تمام شده باشد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: