۱۰۸ هزار هوادار مشتاق در انتظار رئال – منچستر

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده : احسان عابدی
تاریخ :17:8

بازی بعدی رئال مقابل منچستر

مرجع خبری مادریدی کلاب : رئال مادرید و منچستریونایتد یک شب تاریخی را در امریکا رقم خواهند زد. استقبال ۱۰۸ هزار نفری در این بازی باعث شده است که یک بازی تاریخی در پیش باشد. این بازی رکورد فینال المپیک ۱۹۸۴ میان برزیل و فرانسه با ۱۰۱٫۷۹۹ تماشاگر را خواهد شکست.

از سویی رکورد استادیوم بیگ هاوس در دانشگاه میشیگان نیز شکسته خواهد شد. این بازی در بازی هاکی در ۳ ژانویه با استقبال ۱۰۵٫۵۹۱ تماشاگر مواجه شده بود.

استادیوم بیگ هاوس میزبان بازیهای خانگی باشگاه راگبی میشیگان ولورین است. این استادیوم در سال ۱۹۲۷ با هزینه ۹۵۰ هزار دلار ساخته شد.

قیمت بلیط ها برای بازی امشب بین ۱۷۵ تا ۶۰۰ دلار تعیین شده است.بازی امشب از نظر بلیط فروشی و تبلیغات ۱۴ میلیون دلار سودرسانی خواهد داشت.

آنجلوتی در این بازی می داند که پس از ناکامی مقابل اینتر و رم جایی برای اشتباه ندارد و در نبردی که برای ۱۵۰ مشئر =هش می شود باید بهترین نمای تیمش را پیش از بازی سوپرکاپ داشته باشد.کریستیانو به علت مصدومیت در لیست حضور ندارد. مودریچ مصدومیتی جزئی دارد اما به بازی می رسد. گرت بیل نیز مشکلی ندارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: