ایکر دوباره می خندد، لوپز کاملا غمگین است

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده :
تاریخ :19:4

مرجع خبری رئال مادرید: رفتار دو دروازه بان رئال مادرید در تمرینات ، دیگو لوپز و ایکر کاسیاس این روزها زیر ذره بین خبرنگاران است.

ایکر دوباره می خندد، لوپز کاملا غمگین است

به گزارش روزنامه مارکا، از زمان ورود کاسیاس به لس آنجلس رفتار این دو دروازه بان کاملا دستخوش تغییر شده است. کاپیتان رئال مادرید درونگرا تر از همیشه شده بود، با کسی صحبت نمی کرد و بر خلاف اردوهای قبلی رئال در آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا نکرد. او بیشتر در کنار دوستان نزدیک خود در رختکن و کارمندان باشگاه بود . خبر پیوستن کیلور ناواس به رئال مادرید باعث شده بود که کاسیاس گوشه گیر تر از هر زمان دیگری باشد.

اما رفتار کاسیاس ناگهان تغییر کرد. این دروازه بان روز پنجشنبه از بازی دستگرمی در تمرین رئال کنار گذاشته شد. کاسیاس و خسوس (دروازه بان سوم رئال در فصل گذشته) در این بازی دستگرمی حضور داشتند و لوپز کاملا کنار رفت. در پایان بازی دستگرمی نیز، لوپز به دستور ویلیام وچی ، مربی دروازه بان های رئال به دور از گروه تمرین کرد.

این اتفاق موجب شد که کاسیاس دوباره لبخند بزند. کاپیتان رئال مادرید از این که رقیب خود در فصل گذشته توسط کادر فنی کنار زده شده بود، دوباره لبخند می زد. تمرین پنجشنبه به معنی کشیدن نفس راحت توسط کاسیاس از ته دل بود.

زمزمه هایی نیز مطرح شده است که کاسیاس به لوپز اولتیماتوم داده است تا هر چه زودتر تیم آینده خود را مشخص کند. کیلور ناواس، دروازه بان جدید رئال به احتمال فراوان از دوشنبه در تمرینات این تیم شرکت خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: