نجات سرباز دی ماریا”

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده :
تاریخ :12:27

نجات سرباز دی ماریا”

 کاپیتان جان میلر (با هنرنمایی تام هنکس در فیلم اسپیلبرگ) در ماموریتی مشکل باید سرباز رایان را نجات می داد، کسی که سه برادرش را در نزدیکی نورمندیا نجات می داد. حالا پس از ۷۰ سال و در پی قطعی شدن خریدهایی همچون کروس، خامس و ناواس، بسیاری از رئالی ها خواستار نجات سرباز دی ماریا هستند. کسی که یک پایش از رئال مادرید خارج شده است. بازیکن چپ پای روساریویی می گوید که مورد محبت قرار نگرفته است، برادرانش مثل هیگوائین و کایخون که در رئال خدمت می کردند را نیز از دست داده است. اما فعلا جای کاپیتان میلر خالی است تا بتواند که او را نجات دهد.

جدایی احتمالی دی ماریا می تواند پاسخ مشخصی داشته باشد. او در فینال دسیما بهترین بازیکن میدان بود، بسیاری او را بهترین بازیکن جام جهانی نیز می دانستند. هنوز چیزی مشخص نیست اما ممکن است که همچون ۶ ژوئن ۱۹۹۴، فاکتور سورپرایز اثرگذار باشد. آنجلوتی دوست دارد که تام هنکس باشد و سرباز خود که حس می کند مورد محبت نیست را نجات بدهد. حالا باید دید که چه پایانی در انتظار این داستان است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: