رونالدو : فن خال با یونایتد موفق می شود

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده : احسان عابدی
تاریخ :21:42

بارسا نیوز

 

رونالدو فصل بهتری را برای یونایتد پیشبینی می کند .

به گزارش وبسایت نود، کریستیانو رونالدو بعد از تمرین دیروز تیمش در آستانه بازی دوستانه با یونایتد با شبکه تلویزیونی باشگاه سابقش مصاحبه کوتاهی انجام داد .

رونالدو در این گفت و گو مثل چند سال اخیر احتمال بازگشت به یونایتد در آینده را رد نکرد . وی در این زمینه گفت :"البته که یونایتد یکی از باشگاه های مورد علاقه من است. من اونجارو دوست دارم. از ۱۸ سالگی اونجا بودم، همه چی بردم و مردم مثل خدا با من رفتار می کردند پس من قدردان محبت ها هستم و درباره آینده هم کسی نمیداند." وی همچنین درباره مربی جدید منچستریونایتد هم صحبت کرد :" قطعا فصل بهتری در انتظار یونایتد است. فن خال مربی فوق العاده ای است و این را با هلند هم نشان داد. امیدوارم که یونایتد برگردد و همانطوری که همه میدانند قدرتمند باشد، فوتبال خوبی بازی کند و گل های زیادی بزند. من مشتاق این فصل هستم . من یونایتد بهتری را در این فصل میبینم." رونالدو درباره سر آلکس فرگوسن هم گفت :" من روز فینال لیگ قهرمانان سر الکس را دیدم . در اتاق تست دوپینگ بودم که او انجا امد و با هم صحبت کردیم . یونایتد به او احتیاج دارد چون بیشتر از ۲۰ سال مربی بوده و همه چیز را برده است . اما فکر میکنم که فن خال کار فوق العاده ای انجام دهد. مربی با تجربه ای است و فکر میکنم که موفق می شود." یونایتد و رئال بامداد یکشنبه در آمریکا به مصاف هم می روند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: