با آمادگی فالکائو در دیدار برابر والنسیا، شمارش معکوس برای پیوستنش به رئال مادرید آغاز شد

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده :
تاریخ :22:5

مهاجم کلمیایی با وجود 6 ماه دور بودن از میادین، امروز نمایش قابل قبولی در امارات کاپ داشت.

 

به گزارش AS و طبق خبری که قبلا منتشر شده بود، رادامل فالکائو امروز پس از 6 ماه مصدومیت به زمین چمن برگشت و در دیدار تدارکاتی موناکو در برابر والنسیا برای 20 دقیقه به میدان رفت.

شنیده ها حاکی از این موضوع بود که سران رئال مادرید همه چیز را برای جذب وی آماده کرده اند و فقط منتظرند تا ببینند شرایط زانوی فالکائو پس از مصدومیت چگونه است. با شروع این دیدار همه نگاه ها بر روی مهاجم موناکو بود و تماشاگران بیشتر از بقیه بازیکنان او را مورد تشویق قرار می دادند تا این که در دقیقه 72 او به جای دیمیتار برباتوف وارد زمین شد. هنگامی که فالکائو وارد زمین شد بازی 2-1 به سود والنسیا بود و هواداران با ورود او روحیه بیشتری برای تشویق تیم خود گرفتند.

با ورود فالکائو به زمین تمامی نگاه ها به او بود تا شرایط بدنی اش پس از بازگشت از مصدومیت مشخص شود. او کاملا در زمین فعال بود و با توجه به دوری 6 ماهه اش کاملا سرحال به نظر می رسید. او در مدت زمان حضور خود کامال در جریان بازی بود و برای موناکو موقعیت سازی می کرد و با دوندگی اش سعی در بر هم زدن برنامه تیمی والنسیا داشت و تا حدودی هم موفق بود و باعث شد تا تیم فرانسوی در دقیقه 80 گل مساوی را توسط لوکاس آریل به ثمر برساند. با توجه به این که او فقط برای 20 دقیقه به میدان رفت، اما این دیدار یک تست مثبت برای او به شمار می رفت و نشان داد با رادامل فالکائو در روزهای اوج فاصله خیلی زیادی ندارد. باید منتظر ماند و دید که قهرمانان اروپا با مشاهده نمایش وی چه زمانی دست به کار خواهند شد و این انتقال را به انجام خواهند رساند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: