ناواس:”فیکس شدن مشکل است اما با تواضح کار خواهم کرد”

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده :
تاریخ :10:1

ناواس:”فیکس شدن مشکل است اما با تواضح کار خواهم کرد”

مرجع خبری مادرید کلاب : کیلور ناواس در فرودگاه خوان سانتاماریا در کاستاریکا پیش از سفر به اسپانیا گفت:” فیکس شدن مشکل است. با تواضع در رئال مادرید کار خواهم کرد. حالا باید سخت تلاش کنم تا به ترکیب برسم.”

وی در ادامه از یک ضرب المثل استفاده کرد:” خدا تو را جایی قرار نمی دهد که نتوانی از آن بالاتر بروی.” و در مورد قرارداد شش ساله خود گفت:” قرارداد شش ساله به من آرامش می دهد. انگیزه زیادی دارم. با تواضع تلاش خواهم کرد و از بازیکنان رئال درس می گیرم.”

وی در مورد پیغام تبریک هم تیمی جدیدش ، آربلوا گفت:” خیلی خوشحالم. این نشان از اتحاد رختکن دارد. امیدوارم خیلی زود هماهنگ شوم. از خدا می خواهم که به من سلامتی بدهد و هر چه زودتر به بهترین سطح برسم. از همه بازیکنان چیزهای زیادی یاد خواهم گرفت. سعی می کنم که از این تجربه استفاده کنم. سعی می کنم که مایه افتخار کاستاریکا باشم.”

ناواس در مورد رقابت با لوپز و کاسیاس گفت:” هر دو دروازه بان های بزرگی هستند و چیزهای زیادی از آنها یاد خواهم گرفت. می توانیم هر سه نفرمان در باشگاه بمانیم و دست به کارهای بزرگی بزنیم اما باشگاه تصمیم گیری می کند. لوپز یکی از بهترین دروازه بان های دنیاست. یک بازی از او پیراهنش را به یادگاری گرفتم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: