رئال مادرید، پاداش یک سال طلایی ناواس

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده :
تاریخ :10:19

رئال مادرید، پاداش یک سال طلایی ناواس

مرجع خبری مادرید کلاب : ده ماه بی نظیر در طول رقابت های لالیگا و چهار هفته فوق العاده در جام جهانی برزیل ، زندگی کیلور ناواس کاستاریکایی را کاملا تغییر داد. این دروازه بان به خودباوری رسید و پس از دو سال نیمکت نشینی تبدیل به قهرمان ملی شد.

کیلور ناواس در روز ۱۵ دسامبر ۱۹۸۶ در پرز زلدون متولد شد. این بازیکن از همان ابتدای دوران فوتبالش دوست داشت پدر شود. در حقیقت پدر این بازیکن که خودش هم بازیکن بود استعداد کیولر را در دروازه بانی کف کرده بود.

کیلور همیشه به شانس های خود اعتقاد داشت. این دروازه بان در سال ۲۰۱۱ به لوانته پیوست و تا ۲۰۱۳ فقط ۳۱ بازی رسمی در این تیم انجام داده بود. در حقیقت او زیر سایه مونوای اروگوئه ای بود.

برای ناواس اسان نبود که پس از کاپیتانی تیم ملی کاستاریکا در لوانته روی نیمکت بنشیند. آن هم در حالی که پیش از پیوستن به لوانته یک فصل رویایی را در آلباسته در دسته دو اسپانیا سپری کرده بود.

او با نیم ملیون یورو به لوانته ملحق شده بود. رقمی که برای یک دروازه بان ذخیره رقم بالایی به نظر می رسید. خوان ایگناسیو، مربی وقت لوانته اعتقاد چندانی به او نداشت و مونوا که سابقه بیشتری را داشت، ترجیح می داد.

جدایی مونوا در سال ۲۰۱۳ درها را به روی کیلور گشود. خواکین کاپاروس، مربی جدید لوانته نیز به او فرصت داد. فصل گذشته فصل کیلور ناوسا بود. دروازه بان کاستاریکایی به عنوان بهترین بازیکن لالیگایی توسط برخی رسانه ها برگزیده شد و بی تردید آمار توپگیری بی نظیری داشت.

این دروازه بان در اکتبر ۲۰۱۳ تصمیم گرفت که قراردادش را با لوانته تمدید نکند و بدین ترتیب امسال در حالی وارد بازار نقل و انتقالات شد که فقط یک سال از قراردادش با رئال باقی مانده بود.

اما اوج کار او در جام جهانی بود، به خصوص لحظه ای که پنالتی گکاس را مهار کرد و کاستاریکا را به جمع هشت تیم برتر جهان رساند. حالا او به رئال آمده است و کار اسانی پیش رو ندارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: