گل فاش کرد: کاسیاس بعد از صحبت های طولانی با فرناندو هیرو، متقاعد به ماندن در مادرید شده است

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده :
تاریخ :14:51

فاش شده ایکر کاسیاس در آستانه ترک رئال بوده، ولی فرناندو هیرو او را متقاعد به ماندن در مادرید کرده است.

http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1393/1/24/277737_930.jpg

به گزارش گل بین الملل، آینده این دروازه بان بزرگ و کهنه کار، پس از ورود کیلور ناواس به سانتیاگو برنابئو، در هاله ای ازابهام قرار گرفته و همه از خود می پرسند که کدام یک، دیگو لوپز یا ناواس، طبق برنامه های کارلو آنچلوتی، قرار است جانشین مرد 33 ساله لوس بلانکوس شود. منابع آگاه گزارش داده اند کاپیتان رئال مادرید پس از صبح هایی که با هم تیمی سابقش داشته، راضی به ادامه همکاری اش با رئال شده است.

اولین بار در دسامبر 2012 بود که کاسیاس با تصمیم ژوزه مورینیو، جایگاه ثابت اش در رئال مادرید بعد از بیش از یک دهه را به آنتونیو آدان جوان، داد. پس از آن هم، ایکر بعد از دیگو لوپز، به انتخاب دوم سرمربی تبدیل شد و حضورش در دروازه رئال در فصل گذشته هم محدود به کوپا دل ری و لیگ قهرمانان شد.

جام جهانی ناموفق و فاجعه بار به همراه اسپانیا و خرید ناواس هم مزید بر علت شد تا کاسیاس علی رغم تاثیر گذاری اش در فتح لادسیما برای مادرید، هر روز ناامیدتر از بازپس گیری پیراهن شماره یک تیم محبوب اش شود. با توجه به فرم خوب لوپز در تمام طول فصل گذشته و با وجود حمایت آنچلوتی از قهرمان سابق جهان و اعلام حضور او در درون دروازه در سوپر کاپ اروپا مقابل سویا، ایکر حتی قبل از آمدن ناواس هم مجبور به بررسی گزینه های موجود برای ادامه دوران ورزشی اش شده بود.

با این حال، بازگشت فرناندو هیرو به رئال به عنوان دستیار آنچلوتی، به نوعی باعث تغییر نظر کاسیاس شده است. با وجود آنکه در گذشته اختلافاتی بین دو بازیکن وجود داشته (ایکر همیشه هیرو و دل بوسکه را به دلیل عدم حضورش در فینال لیگ قهرمانان سال 2002، مقصر دانسته است)، حضور آنها در تیم ملی، باعث بهبود روابط این دو اسطوره رئال مادرید شده بود. اکنون هم بعد از مذاکرات طولانی با مرد 46 ساله، کاسیاس متقاعد به ادامه حضورش در سانتیاگو برنابئو شده است.

منابع سایت گل خبر داده اند آینده دیگو لوپز چندان مشخص نیست و او گویا بعد از اتفاقات اخیر و قرار گرفتن زیر سایه ناواس و کاسیاس، آماده ترک باشگاه است. این مساله (در صورت قطعیت)، علی رغم حمایت قوی هواداران برای ادامه حضور لوپز در مادرید به عنوان شماره یک و حمایت های مستمر آنچلوتی از این بازیکن رخ خواهد داد.



نظرات شما عزیزان:

cr7
ساعت15:35---14 مرداد 1393
کاسیاس بره دیگه رئال تیم نیست
پاسخ سینا :رئال کلا تیم نیست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: