کنفرانس خبری کیلور ناواس: همیشه رؤیای بازی برای رئال مادرید را داشتم؛ نگران وضعیت دروازه بانی در باش

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده : احسان عابدی
تاریخ :18:35

بنا به گزارش AS، بعد از مراسم خوشامدگویی توسط رئیس باشگاه، فلورنتینو پرز، ناواس گفت: "می خواهم از خدا تشکر کنم که فرصت محقق کردن این رؤیا را به من داد. امروز مهمترین روز زندگی حرفه ای من به عنوان یک بازیکن است. می خواهم از رئال مادرید هم به خاطر اعتماد به من، تشکر کنم و همچنین می خواهم از تمام مردم کاستاریکا نیز تشکر کنم.

می خواهم بهترین عملکردم را ارائه کنم. خوشحالم که به بزرگترین باشگاه دنیا ملحق شده ام و از اینکه در مقابل شما ایستاده ام احساس غرور می کنم. من بسیار خوشحال هستم، و همه چیزم را برای رئال مادرید خواهم داد. امیدوارم برای فتح عناوین متعدد قهرمانی به باشگاه کمک کنم. Hala Madrid!"

بعد از مراسم معارفه، ناواس با پیراهن رئال مادرید وارد ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شد و سپس به عنوان بازیکن رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی با رسانه های به گفتگو پرداخت.

احساسات: "شکر خدا همه چیز فوق العاده بوده است. برای من و تمام مردم کاستاریکا این یک لحظه خوشحال کننده است. می خواهم به مردم کاستاریکا سلام کنم، و امیدوارم که از این لحظات لذت برده باشند."

تحقق رؤیا: "آمدن به این باشگاه چیزی است که من همیشه رؤیای آن را داشته ام. آنها دروازه بان های بزرگی دارند و به نظرم این چیزی است که می تواند به من کمک کند تا به عنوان یک بازیکن چیزهایی بیاموزم. می توانم با بهترین بازیکنان دنیا تمرین کنم و می خواهم نشان دهم که آماده انجام این کار هستم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: