اخبار کوتاه نقل و انتقالات تابستان؛ چلسی هم چنان به دنبال واران؛ رقابت رئال مادرید و منچستر یونایتد

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده :
تاریخ :21:38

اخبار نقل و انتقالات تابستان.

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7192/news/thumbnail/wrn_0.jpg

* آرسنال آماده است تا پروسه انتقال سامی خدیرا از رئال مادرید متوقف کند و به جای او، ویلیام کاروالیو هافبک تیم اسپورتینگ لیسبون را به خدمت بگیرد. هافبک پرتغالی از بازیکن آلمانی ارزان تر به نظر می رسد و با قیمت 30 میلیون یورو می تواند راهی امارات شود.

منبع: Daily Telegraph

* سوانسی سیتی برای انتقال مهاجمش حداقل 24 میلیون یورو درخواست می کند. دو باشگاه تاتنهام و لیورپول به دنبال به خدمت گرفتن ویلفرد بونی هستند.

منبع: Daily Mirror

* ساندرلند در مورد وضعیت سامی اتوئو قصد دارد با مدیر برنامه های این بازیکن دیدار کند. این بازیکن کامرونی فصل گذشته برای چلسی بازی کرد و در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می شود.

منبع: Daily Express

* لیورپول قصد دارد برای به خدمت گرفتن مورنو پیشنهادی جدید ارائه دهد. این پیشنهاد شامل 20 میلیون یورو پول نقد و انتقال قرضی ساسو به سویا می باشد.

منبع: Marca

* چلسی تلاش برای انتقال میراندا مدافع اتلتیکو مادرید را متوقف کرده است و در حال حاضر خواهان خرید رافائل واران، مدافع رئال مادرید شده است. مورینیو زمانی که در رئال مادرید حضور داشت به واران میدان داد.

منبع: Daily Express

* اتلتیکو مادرید قصد دارد با پیشنهادی به منچستر یونایتد، خاوی هرناندز و شینجی کاگاوا را به خدمت بگیرد. سیستم 3-5-2 فن خال می تواند جا را برای این بازیکن محدود کند.

منبع: The Guardian

* آرسنال تمایل دارد تا فرمالن، مدافع بلژیکی خودش را به فروش برساند، منچستر یونایتد خواهان این بازیکن است اما توپچی ها قصد دارند تا بازیکنشان را به تیمی خارج از انگلستان منتقل کنند.

منبع: Evening Standard

* جان اوبی میکل قرار است در چلسی بماند.

منبع: Evening Standard

* منچستر یونایتد به ناپولی اطلاع داده که فلینی را با مبلغ 4 میلیون پوندو به شکل قرضی در اختیارشان قرار می دهد، اما بنیتز قصد ندارد بیش از 1.5 میلیون پوند پول بدهد.

منبع: Daily Star

* لیورپول و راجزر مشتاقند تا دنی آلوز را جانشین گلن جانسون کنند.

منبع: The Independent

* رئال مادرید در حال برنامه ریزی است که در صورت جدایی خدیرا، لوئیز گوستاوو را جانشین این بازیکن کند. مادریدی ها امیدوارند تا در رقابت با منچستر یونایتد پیروز شود و با پرداخت مبلغ 26 میلیون پوند ( بند آزاد سازی ) این هافبک را به خدمت بگیرند.

منبع: Daily Express

* لیورپول در مورد در دسترس بودن کایخون، از باشگاه ناپولی استعلام کرد. آنفیلدی ها هم چنان به دنبال جایگزینی برای ستاره سابق تیمشان، لوئیز هستند.

منبع:Daily Express



نظرات شما عزیزان:

سینا
ساعت13:46---15 مرداد 1393
حیفه چلسی اینو بخره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: