“هم رئال می بازد، هم دی ماریا”

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده :
تاریخ :13:20

maria

این طور که به نظر می رسد حضور دی ماریا در تمرین رئال یک اتفاق خیلی زودگر خواهد بود . بازیکن آرژانتینی فصل گذشته در تیم آنجلوتی نقش کلیدی داشت اما حس می کند که باشگاه دوستش ندارد و رفتار خوبی با او نشده است.  البته شاید بتوان “رفتار” را با پول معنی کرد. مسلما هر دو طرف دلایل خود را دارند. باشگاه از این که دی ماریا بازیکنی باشد که مدام پول بیشتر و بیشتر بخواهد خسته شده است و دی ماریا نیز حس می کند که کسی تلاش هایش درون زمین را نمی بیند.  بی تردید هر دو طرف از این قضاوت خود ممکن است که ضرر کنند.

به نظر می رسد که نه رئال و نه دی ماریا کوتاه نمی آیند و پیوستن بازیکن ارژانتینی به پی اس جی اجتنان ناپذیر باشد. از نظر ورزشی هر دو طرف می بازند. تیم آنجلوتی می بازد چرا که یک بازیکن کلیدی را از دست می دهد و دی ماریا هم بازنده خواهد بود چرا که بی تردید او در رئال خیلی بیشتر می تواند بدرخشد و خودش را نشان بدهد تا پی اس جی . اما در هر صورت رئال چه با دی ماریا و چه بدون او، تیم بزرگی خواهد بود که همه جامها را می خواهد.



نظرات شما عزیزان:

سینا
ساعت13:27---15 مرداد 1393
گریه نکن قهرمان درسته تو رئال هستی ولی تو آرژانتین هم هستی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: