اراده باورنکردنی رونالدو برای رسیدن به سوپرکاپ اروپا

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده :
تاریخ :20:1

کریستیانو رونالدو بدون وقفه و با جدیت تمام مشغول آماده سازی خود است تا به موقع خودش را به بازی های حساس رئال مادرید برساند. او با وجود اینکه می دانست در بازی بامداد فردای تیمش مقابل رم به میدان نخواهد رفت؛ همراه رئالی ها به دالاس آمده است.

در اولین ساعات روز، او یک ساعت زودتر از بازیکنان دیگر ابتدا به سالن بدنسازی رفت و سپس همراه با بدنساز اختصاصیش “سانتی لوزانو”، وارد زمین چمن شد و به کار با توپ پرداخت.این تمرین او بیش از یک ساعت به طول انجامید.

کریس می توانست در مادرید و والدبباس بماند و به تنهایی تمرینات اختصاصیش را انجام دهد اما او به خوبی می داند که حضورش در اردوی رئال تا چه اندازه تاثیرات مثبتی روی بازیکنان و کادر مربیگری مادرید خواهد داشت.به همین دلیل بود که او به کاروان رئال در آمریکا اضافه شد.

کافی است تا به استقبال هواداران رئال قبل و بعد از آمدن رونالدو دقت کنیم. دیروز بیش از هزار هوادار نظاره گر تمرین رئال مادید و رونالدو بودند. بیش از 100 هوادار نیز منتظر ماندند تا او از کمپ تمرینی رئال خارج شود تا بتوانند با او عکس بیندازند و از او امضا بگیرند.

در هر صورت رونالدو با پشت سر گذاشتن مصدومیت سختی که در انتهای فصل گذشته گریبانگیرش شده بود حالا با انگیزه ای فراوان و با جدیتی مثال زدنی در حال تمرین کردن است تا بتواند روز بازی با سویا در سوپرکاپ اروپا، در ترکیب ثابت رئال از ابتدا به میدان برود و جامی دیگر را به ویترین افتخارات خود و باشگاهش اضافه کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: