آمارهای از جام بیستم/ مسی بهترین بازیکن جام؛ رونالدو شوت زن ترین بازیکن

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده : احسان عابدی
تاریخ :18:3

به صورت روزانه آمارهای فنی مربوط به جام ‌جهانی‌ 2014 را منتشر می‌کند. در این آمارها که رسانه‌های زیادی در جهان به آن استناد می‌کنند، نکات جالبی به چشم می‌خورد.

بهترین عملکرد در نبردهای هوایی: یونان
یونانی‌ها بهترین تیم بازی‌ها در نبرد‌های هوایی بودند. آنها به صورت میانگین در هر بازی بالای 63 درصد نبردهای هوایی را از رقبایشان برده‌اند. برزیلی‌ها رتبه دوم را در اختیار دارند با آماری بسیار نزدیک به یونان. با توجه به حذف یونان و ادامه حضور برزیل در جام، به نظر می‌رسد برزیل در این آمار صدرنشین خواهد شد. تیم‌های فرانسه، آلمان و انگلیس در رتبه بعدی تیم‌های موفق در نبردهای هوایی قرار دارند.

بیشترین شوت در هر بازی: فرانسه

خروس‌های اروپایی بهترین آمار را در شوت به سمت دروازه دارند. حضور بازیکنان شوتزنی مثل بن‌زما، پوگبا و گریزمان باعث شده فرانسه آمار 19 شوت در هر بازی را به نام خودش ثبت کند. پس از فرانسه، غنا قرار دارد که آمارش 7/18 شوت در هر بازی است. غنا از جام کنار رفته است. پس از این دو تیم، به ترتیب برزیل، آرژانتین و پرتغال در رتبه بعدی شوتزن‌ترین تیم‌های جام قرار دارند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: