رسیدن ملیت های تاریخ رئال به ۳۲

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده :
تاریخ :1:2

رسیدن ملیت های تاریخ رئال به ۳۲

با حضور ناواس، شمار ملیت هایی که در طول تاریخ پیراهن رئال را به تن کرده اند به عدد ۳۲ رسسید. در حال حاضر ترکیب آنجلوتی ۱۰ ملیت مختلف را شامل می شود که اگر آنجلوتی و دستیارانش را در نظر بگیریم این عدد به ۱۲ می رسد.

اگر اسپانیایی ها را کنار بگذاریم، آمریکای جنوبی ها رئال را در طول تاریخ غرق کرده اند. ۲۹ آرژانتینی و ۲۱ برزیلی در طول تاریخ در رئال توپ زدند که دی استفانو، ردوندو، روبرتو کارلوس و رونالدو سرشناس ترین هایشان بودند.

آلمان در رده بعدی است. با کروس، آلمانی های تاریخ رئال به ۱۲ رسید. برایتنر، شوستر و اشتیلیکه سرشناس ترین آلمانی های تاریخ رئال هستند. اوزیل و خدیرا در سالهای اخیر در رئال بودند.

فرانسه ده فوتبالیست در طول تاریخ تحویل رئال داده است. بنزما و واران در حال حاضر بخشی از تیم هستند. زیدان، اسطوره تاریخ باشگاه نیز فرانسوی است.

این تیمهای قدرتمند فوتبال جهان، ۵۰ درصد از خارجی های تاریخ رئال را تشکیل می دهند. برزیل با پنج و آلمان با چهار قهرمانی جام جهانی بزرگان فوتبال ملی هستند.

هلندی ها، اروگوئه ای ، انگلیسی ها و پرتغالی ها به علاوه مردم یوگسلاوی سابق بیشترین نقش را در رئال داشته اند.

هلند و اروگوئه روی هم ۱۶ فوتبالیست تحویل رئال داده اند. پابلو گارسیا و کارلوس دیوگو آخرین اروگوئه ای هایی بودند که در رئال توپ زدند. مورد هلندی ها مفتاوت است. آنها تا همین چند سال پیش شش هلندی شام درنت، اشنایدر ، فن در فارت ، هونته لار ، روبن و نیستلروی در ترکیب رئال داشتند اما پرز علاقه ای به هلندی ها نداشت و آنها را از ترکیبش کنار گذاشت.

کیلور ناواس باعث شد که شمار ملیت های تاریخ رئال به ۳۲ برسد. بیل با ولز، اسین با غنا و آدبایور با توگو نیز بازیکنانی بودند که از کشورهای نه چندان صاحب سبک به رئال آمدند.هیچ کدام از خارجی های تاریخ رئال از اقیاوسیه یا آسیا نبوده اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: