آربلوا ، کاسیاس را “تومور مغزی” دانست!

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده :
تاریخ :17:30

آربلوا ، کاسیاس را “تومور مغزی” دانست!

خرابکاری های آربلوا تمامی ندارد. او این بار گندکاری را به اوج خود رساند و به حمایت از مقاله ای پرداخت که کاسیاس را “تومور مغزی” خوانده بود!

بازیکن حاشیه ساز و بی کیفیت رئال مادرید برای حمایت از دوستش، دیگو لوپز وقاحت را به اوج خود رساند و مقاله ای را ریتوئیت کرد که در آن انواع و اقسام توهین ها نثار کاسیاس شده بود.

در این مقاله ، یک آنتی مادریدیسمو با بی چشم و رویی، کاسیاس را “تومور مغزی برای رئال” دانسته بود و مدعی شده بود که این بازیکن و رابطه اش با رسانه ها یک مشکل بزرگ برای رئال است، انگار نه انگار که کاپیتان با سوپرواکنش هایش فصل گذشته در هر دو جام رئال نقشی کلیدی داشت.

آربلوا بی تردید یکی از بی کیفیت ترین بازیکنان رئال است . وی به جای فکر کردن به فوتبال مدام در شبکه های اجتماعی فعال است و حتی خاله زنک بازی هایش کار را به جایی رساند که دل بوسکه که همیشه یکی از حامیانش بود، او را از لیست جام جهانی کنار بگذارد.

کاسیاس هم البته بیکار ننشست و زیر کامننی لایک زد که در آن یک هوادار نوشته بود:” دیگو لوپز یک مشکل بزرگ برای رئال است. او هر بازی دو گل می خورد و با حضور او رئال نه جام می برد، نه الکلاسیکو ، نه دربی!”



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: