رئال مادرید ، تیم کاشته زن ها

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده :
تاریخ :10:34

رئال مادرید ، تیم کاشته زن ها

رئال مادرید سال گذشته از شوتهای از راه دور نفع برد. به طور مثال تیم در لالیگا ۲۲ شوت را از بیرون محوطه جریمه زد که سه تا بیش از بارسا بود.

برای فصل آینده رئال همین سنت را حفظ می کند چرا که خامس و کروس نیز به تیم اضافه شده اند. خامس یک چپ پای بی نظیر است. او کاشته زن تیم مبی کلمبیا در جام جهانی برزیل بود و بهترین گل مسابقات را با یک ضربه سرضرب به ثمر رساند.او در تیم ملبی کلمبیا نیز کاشته ها و کرنرها را خودش می زد.

کروس دیگر بازیکنی است که خوب از بیرون محوطه جریمه شوت می زند. او در برزیل یک بار چنین کاری کرد. راست پاست اما با هر دو پا می تواند شوت بزند. وی ضربات ایستگاهی را در جام جهانی خودش می زد.او روی دو ضربه ایستگاهی برای هوملس دو گل ساخت.

دی ماریا نیز در جام جهانی گذشته رکورد دار شوت در چارچوب از بیرون محوطه بود. او ۱۳ بار چنین کاری کرد، شفیری ۱۲ بار ، خامس ۱۰ بار و کروس ۹ بار . کریستیانو نیز ۹ بار این کار را انجام داد. از پنج نفر اول چهار تا رئالی هستند.

مودریچ سال گذشته مسئول زدن کاشته ها و ضربات ایستگاهی راه دور بود. او گل فینال لیسبون را هم ساخت اما امسال رقیبی جدی به نام کروس دارد. نباید ژابی آلونسو را نیز فراموش کرد.

روی ضربات کاشته مستقیم رقبات بیشت راست. کریستیانو کاشته زن اول تیم است که ضربات پای راست را می زند. بیل می تواند ضربات پای چپ را بزند و حالا کروس و خامس به این دو اضافه می شوند. راموس هم پارسال کاشته های خوبی زد.

رونالدو پارسال هفت گل با کاشته ها زد که شش تا در لالیگا بود و یکی در چمپیونزلیگ . بیل پارسال شش کاشته را گل کرد که پنج تا در لیگ بود و یکی در اروپا. ایسکوف بنزما و دی ماریا نیز هر کدام دو گل از بیرون محوطه جریمه زدند.



نظرات شما عزیزان:

سینا
ساعت14:42---18 مرداد 1393
تو 2013 فقط اینا خوب کاشته میزنن:
مسی و رونالدو و لمپارد و نیمار و روبن
پاسخ:اره


سینا
ساعت14:41---18 مرداد 1393
چی کاشته زن ها این اسم لقب بارسا و مسی و نیماره فکر کنم اشتباهی به جای بارسا نوشتن رئال
پاسخ:نه رئاله


cr7
ساعت12:50---18 مرداد 1393
هیچ کاشته اندازه کاشته های رونالدو خوب نیست

آروین/مدیر رئال نیوز
ساعت10:36---18 مرداد 1393
امسال بیشتر میشه.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: