شماره 10برای کریم بنزما و9 برای فالکائو

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده : احسان عابدی
تاریخ :9:48

شماره ۹ برای فالکائو، شماره ۱۰ برای بنزما

مرجع خبری مادریدکلاب : فالکائو با فکر رئال به تمرینات موناکو برگشته است. رویای مهاجم کلمبیایی پوشیدن پیراهن رئال در فصل آینده است. او می خواهد پیراهن سفید با شماره ۹ را در برنابئو به تن کند. در حال حاضر این شماره متعلق به بنزماست. احتمال زیادی وجود دارد که شماره ۱۰ به مهاجم فرانسوی برسد و فالکائو شماره محبوب خود ، ۹ را بردارد. از زمان رفتن اوزیل شماره ۱۰ رئال خالی مانده است و مالک بعدی او می تواند بنزما باشد.

در جام جهانی برزیل شماره ۱۰ برای ننزما شانس آورده است. شماره ای که در لیون هم آن را می پوشید. شماره ۹ تیم ملی فرانسه متعلق به اولیویر ژیروست. بنزما در سال اولش خود در رئال شماره ۱۱ را برداشت چرا که کریستیانو شماره ۹ را می پوشید و شماره ۷ متعلق به رائول بود. با رفتن کاپیتان سابق رئال، ستاره پرتغالی شماره ۷ را برداشت و بنزما به شماره ۹ رسید.

شماره ۹ رئال یک شماره بسیار خاص و بی نظیر است که برخی اسطوره های تاریخی باشگاه آن را پوشیده اند. مشهور ترین شماره ۹ رئال آلفردو دی استفانو بود. بدین ترتیب با آمدن فالکائو این شماره دوباره به یک گلزن ذاتی می رسد. شماره ۸ نیز می تواند به کروس یا جیمز رودریگز برسد.

تقریبا همه چیز برای پیوستن فالکائو به رئال مهیاست. بازیکن ، مدیر و مربی رضایت دارند. پرز از قدیم او را می خواست. آنجلوتی هم راضی به این معامله است. فقط باید نظر هیئت مدیره باشگاه نیز جلب شود. آنها سوارز را ترجیح می دهند هر چند که مهجم اروگوئه ای احتمالا راهی بارسا می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: