شروع رئال در لالیگا سخت تر از بارسا

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده : احسان عابدی
تاریخ :10:20

شروع رئال در لالیگا سخت تر از بارسا

بازیهای آغازین رئال مادرید در لالیگا کمی سخت تر از بارسلونا خواهند بود.

اتلتیکو، بارسلونا و رئال مادرید تا ۱۰ روز آینده لالیگای خود را آغاز می کنند. اولین رقبای این سه تیم رایو وایکانو، الچه و کوردوبا خواهند بود که حریفان آسانی به شمار می روند.

شاگردان آنچلوتی در هفته دوم مسابقات بازی نسبتا سختی در زمین سوسیه داد خواهند داشت و پس از آن باید میزبان اتلتیکو باشند و در هفته چهارم در ریازور، استادیوم دپورتیوو لاکرونیا بازی کنند. رئال – اتلتیکو در هفته سوم یکی از فینال های لیگ است و رئال در طول تاریخ خود همیشه در استادیوم لاکرونیا به مشکل خورده است.

رئال مادرید در هفته پنجم بازی آسانی در خانه مقابل الچه خواهد داشت اما پس از آن باید چهار بازی مشکل را پشت سر بگذارند: میزبانی از اتلتیک بیلبائو و بارسلونا و سفر به استادیومهای ویارئال و لوانته.رئال مادرید باید اولین ال کلاسیکوی فصل خود را در هفته نهم برگزار کند که مسلما این بازی یکی از مهمترین بازیهای فصل خواهد بود.

بازیهای بارسلونا تا پیش از تقابل با رئال کمی آسان تر به نظر می رسند. تیم لوئیز انریکه از هفته دوم تا پنجم مقابل ویارئال ، اتلتیک بیلبائو، لوانته و مالاگا قرار می گیرد. به جز بازی با تیم باسکی باقی بازیها در خارج از نیوکمپ خواهند بود.

بارسلونا پس از آن سه حریف آسان پیش از تقابل با رئال خواهد داشت : گرانادا، رایو وایکانو و ایبار. تیم انریکه پس از ال کلاسیکو به مصاف سلتا ویگو و آلمریا می رود تا آماده ماراتن حساس بین هفته های دوازدهم تا چهاردهم مقابل سویا، والنسیا و اسپانیول شود.

اتلتیکو مادرید، مدافع عنوان قهرمانی نیز در هفته های آغازین لالیگا چهار بازی آسان مقابل رایو، ایبار ، سلتا و آلمریا و یک بازی سخت مقابل رئال خواهند داشت. پس از آن باید رو در روی مثلث سویا، والنسیا و اسپانیول قرار گیرند. مسلما تیم سیمئونه تا هفته ششم می تواند به مرز آمادگی کامل برسد و آماده بازیهای حساس فصل خود شود.

بازیهای پایانی بازیهای حساس فصل اتلتیکو خواهند بود. آنها در دور رفت باید رو در روی بیلبائو و بارسلونا در خارج از خانه و لوانته در خانه قرار بگیرند و دور رفت را با بازی خانگی مقابل گرانادا تمام کنند.

 



نظرات شما عزیزان:

سینا
ساعت14:46---23 مرداد 1393
بله دیگه بارسا همیشه رقیب هاشو آسون از سر راه بر میداره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: