ریکاردو کوارشما: دلیل ناکامی پرتغال در جام جهانی، فشار و تمرکز بیش از حد روی رونالدو بود

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده : احسان عابدی
تاریخ :11:38

اما کوارشما که با وجود عملکردی خیره کننده در فصل گذشته به همراه پورتو از لیست 23 نفره بنتو خط خورد، تأکید کرد که مردم پرتغال انتظار بیش از حدی از کریستیانو رونالدو داشتند، در حالیکه عملکرد سایر اعضای تیم چندان خوب نبود.

او به TVI گفت: "ما نمی توانیم تمام فشار ها را روی دوش کریستیانو قرار دهیم – او به تنهایی بازی نمی کند. فکر می کنم ما پرتغالی ها فشار بیش از حدی به او وارد کردیم. تیم تنها در کریستیانو خلاصه نمی شود. هیچ بازیکنی در دنیا بدون داشتن هم تیمی هایی در پشت خود، نمی تواند سرنوشت یک بازی را رقم بزند.

فکر می کنم دلیل اینکه پرتغال در جام جهانی موفق نشد، این بود که بیش از حد روی تنها یک بازیکن فشار وارد کردند. من همچنین فکر می کنم یکی دیگر از دلایل ناکامی ما، این بود که سایر بازیکنان تیم شاید از اینکه همه در مورد یک بازیکن صحبت می کنند نه کل تیم، احساس راحتی نداشتند."

کوارشما در پاسخ به این سؤال که تأثیر مصدومیت ها و محرومیت په په در جام جهانی برزیل چه بود، گفت: "می توانم صحبت های زیادی در این مورد داشته باشم اما نه اکنون زمان مناسبی برای صحبت کردن است و نه من فرد مناسبی برای اظهار نظر در این مورد. من این را به منتقدان می سپارم. فکر می کنم همه دیدند که چه اتفاقاتی برای تیم ملی رخ داد."


نظرات شما عزیزان:

محمدرضا تاری
ساعت11:43---12 تير 1393
گذاشتم
پاسخ:ممنون ازت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: