رونالدو: عاشق پاس های بیل هستم

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده : احسان عابدی
تاریخ :16:40

وینگر سابق منچستریونایتد  با دو گل خود به رئال مادرید کمک کرد تا فاتح سوپرکاپ اروپا شود. وی با این دو گل پس از داشتن عملکردی بد در جام جهانی به علت مصدومیت به فرم اصلی خود بازگشت و از سوی سرآلکس فرگوسن نیز به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد. زمانی که از این بازیکن 29 ساله در رابطه با قهرمان این فصل لیگ قهرمانان اروپا پرسیده شد وی در پاسخ گفت:"امیدوارم رئال مادرید در این رقابت ها قهرمان شود. ما می توانیم بهترین تیم اروپا و جهان باشیم و به نظر من خرید های ما در این فصل از جمله، جیمز (رودریگز)، (تونی) کروس و (کیلور) ناواس کیفیت ما را افزایش داده اند. من بسیار خوشحالم که شرایط تیمی ما خوب است و قطعاً برای کسب تمامی عناوین ممکن تلاش خواهیم کرد."

منچسترسیتی، لیورپول، چلسی و آرسنال (در صورت پیروزی در برابر بشیکتاش) نمایندگان امسالِ انگلستان در لیگ قهرمانان اروپا هستند. رونالدو در این باره نیز گفت:"تیم های انگلیسی همیشه در لیگ قهرمانان حضور دارند و همیشه هم قدرتمند هستند. باید ببینیم زمانی که لیگ شروع می شود، آن ها با ستاره های خود چه خواهند کرد و چه اتفاقی رخ خواهد داد."
رونالدو در ادامه صحبت های خود اما از گرث بیل، ستاره ولزی لوس بلانکوس تقدیر کرد و پاس زیبای او در گل اول را ستود. وی در این باره اظهار داشت:"بیل عالی بود، او فوق العاده بازی کرد. گرث قوی به نظر می رسد و سرعت بالای او باعث شده است تا به بازیکن مهمی تبدیل شود. او فصل گذشته را بسیار خوب گذراند و برای من عجیب نیست که او به این خوبی بازی کند. بیل کیفیت خود را هفته به هفته نشان می دهد و این که او همراه ما است بسیار خوب است. من بسیار خوشحالم که با او هم بازی هستم چرا که او من را درک می کند و این رابطه نیز متقابل است. گرث بازیکن فوق العاده ای است و من عاشق پاس های او هستم."


نظرات شما عزیزان:

آروین/مدیر رئال نیوز
ساعت17:57---23 مرداد 1393
ولی داخل بازی چه پاسی داد واقعا خیلی خوب بود.
پاسخ:بله واسه همین گفته


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: