قدردانی لوپز از رئال

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده : احسان عابدی
تاریخ :18:18

قدردانی لوپز از رئال

مرجع خبری مادریدکلاب: دیگو لوپز که با زور چوب و چماق بالاخره رضایت به جدایی از رئال داد، در پیغامی با هواداران رئال وداع کرد.  این دروازه بان در روزهای آخر حضورش در رئال خود را بهتر از کاسیاس و بقیه دروازه بان های رئال قلمداد کرده بود.

وی در بیانیه خود نوشت:” ۳۲ سال پیش در یک روستای کوچک در منطقه لوگو به نام پارادلا متولد شدم. رویایم فوتبالیست شدهن بود اما هرگز فکر نمی کردم که در باشگاه محبو، رئال مادرید بازی کنم. به این اتفاق افتخار می کنم. از باشگاه و پرز متشکرم که به من فرصت پوشیدن این پیراهن را دادند. برای یک محصول آکادمی بازگشت به باشگاه زندگیش خیلی بزرگ است.”

وی افزود:” از آنجلوتی و مورینیو، دو مربی نابغه و کادر های فنیشان به خاطر اعتمادی که به من داشتند متشکرم. از آنها سپاسگزارم که به من فرصت رقابت که ذات این ورزش را دادند. از هم تیمی ها، پزشکان و کارمندان باشگاه متشکرم.افتخار بزرگی بود که در این لحظات خوش در کنار شما بودم و با محبت با من برخورد کردید. برای همگی شما آرزوی موفقیت دارم.”

لوپز ادامه داد :” از مادریدیسموها نیز سپاسگزارم. از نیرویی که هواداران در این مدت به من دادند متشکرم. خوشحالم که با همه وجودم تلاش کردم. هدفم ای تعصب و وفداری بود تا از این پیراهن دفاع کنم . از تمام لحظاتم در رئال که یک نعمت الهی بود متشکرم.””



نظرات شما عزیزان:

سینا
ساعت20:12---23 مرداد 1393
دیگه برو کم بگو رئال فکر رئال رو از سرت بیرون کن چون هیچ وقت به رئال بر نمیگردی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: