دلایلی برای امید به شش جامه شدن

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده :
تاریخ :10:39

دلایلی برای امید به شش جامه شدن

 رئال مادرید امسال تیمی است که می تواند هر شش جام را ببرد. دلایل مختلفی هم برای این قضیه وجود دارد.

۱- یک ترکیب فیکس برای حماسه سازی
تیم آنجلوتی در مقابل سویا علیرغم غیبت ژابی می تواند بهترین ترکیب تاریخ رئال به شمار برود. این ترکیب بیش از ۴۴۰ میلیون یورو می ارزید. کممتر تیم اروپایی می تواند این قدر بازیکن باکیفیت در ترکیبش داشته باشد. از زمان کهکشانی ها که چهار برنده توپ طلا در ترکیب بودند هیچ تیمی از رئال چنین ترکیبی نداشت.

۲- بهترین نیمکت دنیا
اگر ترکیب برتر رئال بهترین ترکیب دنیا باشد، نیمکت این تیم نیز حرفهایی برای گفتن دارد. آنجلوتی ترکیبی پرتوان و پر ستاره را در اختیار دارد. از ناوسا درون دروازه گرفته تا واران، آربلوا و مارسلو در خط دفاعی تا ایسکو و خسه در خط حمله همه فوق العاده هستند. تازه آینده خدیرا و دی ماریا نیز مشخص نیست.

۳-کروس رئیس میانه زمین
وقتی رئال او را خرید می دانست که یک بازیکن بی نظیر را می خرد اما کمتر کسی انتظار داشت که پس از یک هفته تمرین و بدون یک کلمه اسپانیایی صحبت کردن، کروس تبدیل به رئیس خط هافبک رئال شود و از اولین توپش در کاردیف مالک میدان باشد. کروس در اولین بازیش در رئال مالک توپ و میدان بود و هم تیمی ها او را رهبر حرکات تیمی می دیدند. او همیشه خوب به توپ ضربه می زد و انگار ده سال است که در رئال بازی می کند.

۴- کاسیاس و کیلور ، دو دروازه بان مطمئن
ایکر یک سال و نیم است که مورد بحث است اما نا امید نمی شود. او در کاردیف نمره قبولی گرفت و با این روند در ترکیب می ماند. توپگیری او پیش از اتمام نیمه اول عالی بود. صحنه ای که می توانست بازی را عوض کند . ناواس مقابل فیورنتینا اولین بازی خود را اننجام می دهد اما دروازه بان کاستاریکایی در هر تمرین می خواهد بهترین عملکردش را داشته باشد. رئال درون دروازه خیلالش راحت است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: