وضعیت انتقال دی ماریا؛ او هم چنان منتظر پیشنهاد پاری سن ژرمن است

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده : احسان عابدی
تاریخ :13:5

ناصر الخلیفه اعلام کرده بود که از خرید دی ماریا منصرف شده است، اما هم اینک سایت ال موندو ادعا می کند روز گذشته فلورنتینو پرز به پاریس سفر کرده است تا در مورد برخی مسائل اقتصادی و البته انتقال دی ماریا صحبت کند. موردی که مطبوعات فرانسوی در روزهای آینده به آن اشاره خواهند کرد؛ گفته می شود کلید حل ماجرای دی ماریا، فروش لاوتزی به آرسنال است که تقریبا قطعی به نظر می رسد.

پاری سن ژرمن به رئال مادرید اعلام خواهد کرد که بیش از 65 میلیون یورو برای دی ماریا پرداخت نخواهد کرد و منتظر پاسخ پرز خواهد ماند. آنخلیتو هم چنان در انتظار توافق با پی اس جی در روزهای آینده می باشد. منچستر یونایتد نیز چندین بار به او پیشنهاد داده است اما به نظر می رسد بازیکن آرژانتینی مایل نیست به یونایتد ملحق شود و هنوز منتظر حرکتی از سوی باشگاه فرانسوی مانده است.

تیم لیگ برتری حقوق و دستمزد سالانه کمتری به دی ماریا می دهد، و 60 میلیون یورو نیز به باشگاه رئال مادرید. فن خال نیز اعلام کرده که به دی ماریا علاقمند است و یونایتد در تلاش است که به یک شکلی این بازیکن را متقاعد نماید تا به انگلیس برود.

در همین حال، کارلو آنجلوتی منتظر است که معجزه ای رخ دهد، اما ماندن دی ماریا در مادرید غیر ممکن به نظر می رسد. روشن است که او قصد دارد سانتیاگو برنابئو را ترک کند.



نظرات شما عزیزان:

سینا
ساعت15:02---25 مرداد 1393
احسان قبلا آدمی به اسم سانتیاگو برنابئو وجود داشته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه اره کی بوده؟
پاسخ:بله بود سال 1900


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: