رئال مادرید ۱-۲ فیورنتینا / این دی ماریا چرا برود؟

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده :
تاریخ :9:51

مرجع خبری مادریدی کلاب : رئال مادرید در چهارمین بازی دوستانه تابستانی خود نیز نتوانست پیروز شود.

فقدان انگیزه در بازیهای دوستانه موجب شد که رئال مادرید در مقابل فیورنتینا در چهارمین بازی دوستانه تابستانی خود شکست بخورد. پیش از این رئال دو شکست و یک تساوی در آمریکا کسب کرده بود.

مسلما نتایج چنین بازیهایی فاقد اهمیت هستند، به شکلی که منچستریونایتد که با هزار ناز و ادا به قهرمانی خود در جام گینس افتخار می کرد، در اولین بازی فصل خود در مقابل سوانسی تحقیر شد و رئال که در تور امریکا عمکرد ضعیفی داشت، در کاردیف اولین جام فصل خود را در مقابل سویا فتح کرد.

رئال مادرید ۱-۲ فیورنتینا / این دی ماریا چرا برود؟

بازی در استادیوم ملی ورشو صرفا فرصتی بود تا عملکرد برخی بازیکنان مورد بررسی قرار گیرد. کیلور ناواس، آنخل دی ماریا و سامی خدیرا سه بازیکنی بودند که برای آنها این بازی اهمیت ویژه ای داشت، اولی به خاطر اولین بازیش در رئال و دو تای دیگر به خاطر یکی از آخرین بازیهایشان پیش از پیوستن به برنابئو.

رئال مادریدی که شباهت چندانی به بازی خود مقابل سویا نداشت، در نیمه اول در فاز بازیسازی لنگ می زد و در نیمه دوم فاقد مهاجم تمام کننده بود.

گل رئال روی استارت فوق العاده کریستیانو به ثمر رسید، کریستیانویی که با این روند قطعا در سال ۲۰۱۵ آقای گل تاریخ رئال می شود. دو گل تیم ایتالیایی هم توسط ماریو گومز اسپانیایی الاصل و مارکوس آلونسو ، مدافع سابق آکادمی رئال به ثمر رسید. والرو، دیگر محصول آکادمی رئال هم بازی خوبی در تیم فلورانسی از خود ارائه داد.

در این بازی ناواس آن طور که باید و شاید محک نخورد. دو موقعیت جدی به سمت دروازه او ایجاد شد که روی هیچ کدام از آنها کاری از دست او بر نمی آمد. خدیرا بی کیفیت بود و به نظر می رسد که حداکثر دو هفته دیگر رئالی خواهد بود اما دی ماریا که حرف و حدیث های زیادی در مورد پیوستنش به پی اس جی یا یونایتد وجود دارد، عملکرد قابل قبولی داشت تا با توجه به سرعت کند هماهنگی خامس، فروش یکی از عوامل اصلی دسیما ریسک بزرگی در فصل آینده خواهد بود.ژابی و مارسلو دیگر بازیکنانی بودند که در این بازی نشان داده اند که فعلا قافیه را به کروس و کوئنت رائو باخته اند.

به هر صورت با این روند به نظر می رسد که در مقابل اتلتیکو ترکیب بازی با سویا تکرار شود و به جز خامس رودریگز ( که شاید جای خود را به دی ماریا بدهد) باقی بازیکنان در بازی سه شنبه آینده نسبت به ترکیب بازی با سویا تکرار می شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: