رئال مادرید 1 - 2 فیورنتینا؛ چهارمین شکست مادریدی ها در چهارمین دیدار دوستانه!

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده : احسان عابدی
تاریخ :10:3

شرح بازی:

نیمه اول:

در حالیکه فیورنتینا کار را هجومی آغاز کرده بود، رئال مادرید روی یک ضد حمله سریع و برق آسا خیلی زود به گل رسید تا ابتکار عمل را در دست بگیرند. تا دقایق میانی نیمه نخست مادرید تا حدودی مالک توپ و میدان بود و موقعیت هایی روی دروازه حریف ایجاد می کرد، اما رفته رفته شاگردان مونتلا بازی را در اختیار گرفتند و سرانجام روی اشتباهات فردی بازیکنان رئال مادرید صاحب موقعیتی مناسب شده و کار را به تساوی کشاندند. در ادامه یک بار نیز آکوئیلانی تیر دروازه مادرید را لرزه در آورد اما سرانجام نیمه نخست بازی در شهر ورشو لهستان با تساوی 1-1 به پایان رسید.

نیمه دوم؛

با آغاز نیمه دوم آنچلوتی تعویض هایی انجام داده و کارواخال، بنزما، کوئنترائو و کروس به جای رودریگز، رونالدو، مارسلو و آلونسو به بازی فرستاد. نیمه دوم بازی از سوی هر دو تیم کم فشار تر دنبال می شد و با این وجود رئال مادرید میل به هجوم بیشتری داشت و موقعیت های بهتری نیز خلق کرده بود اما در نهایت در دقیقه 68 دروازه خود را باز شده دید و دقایقی بعد از آن واکنش فوق العاده ناواس بود که مانع از گل سوم فیورنتینا شد. در واپسین لحظات مسابقه نیز دی ماریا در شرایط تک به تک ضربه چیپ زیبایی زد که توپ با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت تا نتیجه تغییر نکند.


شرح گل ها:

دقیقه 3: رئال مادرید روی ضد حمله ای استثنایی توسط رونالدو به گل رسید؛ حرکتی که رونالدو از زمین خودی با سرعت بالا آغاز کرد و سپس توپ را به دی ماریا سپرد و به سمت دروازه حرکت کرد تا پاس ستاره آرژانتینی را در دهانه دروازه به گل تبدیل کند.

دقیقه 27: حساب کار 1-1 شد؛ روی پاس اشتباه آلونسو، آکوئیلانی در سمت راست صاحب توپ شد و ارسال خود را به روی دروازه انجام داد تا ماریو گومز به راحتی با ضربه سری تماشایی توپ را به قعر دروازه ناواس بفرستد.

دقیقه 68: فلورانسی ها به گل دوم دست پیدا کردند؛ پاس قطری بلند به سمت چپ برای مارکوس آلونسو رسید و این بازیکن به سادگی از خدیرا و آربلوا عبور کرد و وارد محوطه شد تا ضربه کات دار وی حتی پس از برخورد جزئی با ناچو وارد دروازه شود.


حاشیه:

آنخل دی ماریا اولین مسابقه خود بعد از فینال چمپیونزلیگ را برای رئال مادرید انجام داد و از ابتدا تا انتهای مسابقه در میدان حضور داشت  و بازی چشم نواز او در میان گمانه زنی ها مبنی بر جدایی وی از مادرید را در هاله ای از ابهام قرار داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: