آنجلوتی صاحب یک نیمکت شیک

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده :
تاریخ :11:2

آنجلوتی صاحب یک نیمکت شیک

 کارلو آنجلوتی ، مربی ایتالیایی رئال مادرید در سوپرجام اروپا از یک ترکیب شیک و باکلاس استفاده کرد و گرانقیمت ترین بازیکنان خود را در ترکیب مورد استفاده قرار داد اما حقیقت این که روی نیمکت او نیز ستارگان زیادی وجود دارند.

با رفتن لوپز درون دروازه رئال مادرید بهترین زوج دروازه بانی جهان را دارد. ک کاسیاس در حال حاضر دروازه بان اصلی رئال است و در صورتی که اتفاق عجیبی رخ ندهد، ناواس فصل را روی نیمکت شروع می کند. بدین ترتیب یکی از بهترین دروازه بان های جام جهانی فصل آینده کار را از روی نیمکت رئال آغاز می کند.

اما در بقیه پست ها نیز همین طور است. آربلوا و مارسلو دو مدافع کناری درجه یک هستند که روی نیمکت خواهند نشست. واران، یکی از هبترین دفاع وسط های جهان در کنار ناچوی با انگیزه ذخیره های په په و راموس در مرکز خط دفاعی هستند.

واران فصل گذشته بازیهای زیادی را به علت مصدومیت از دست داد اما امسال حاضر نیتس که جنگ را وا بدهد و با تمام قوا با په په و راموس خواهد جنگید.

بازیکنان تکنیکی زیادی در این رئال مادرید حضور دارند. ستارگانی جهانی و باورنکردنی . در میانه زمین ژابی و خدیرا حضور دارند که هر کدام سابقه قهرمانی در جام جهانی را در اختیار دارند و می توانند باعث شوند تا کروس و مودریچ هر از گاهی استراحت کنند.

در فاز هجومی بازینانی مثل ایسکو، خسه و دی ماریا روی نیمکت هستند که هر کدام در سطح خودشان ستاره هستند. مسلما این رئال مادرید تا سالها به عنوان یک تیم دست نیافتنی در خاطرها می ماند.



نظرات شما عزیزان:

آروین/مدیر رئال نیوز
ساعت11:04---26 مرداد 1393
بابا مگه نیمکت شیک یا میک داره.؟
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: