قرارداد کروس، ۶ ساله ۶ میلیون یورو

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده : احسان عابدی
تاریخ :18:4
روزنامه مارکا از تغییر شرایط تونی کروس برای قرارداد با رئال خبر داد . این منبع گزارش داد که قرارداد وی شش ساله و با دستمزد سالانه ۶ میلیون یورو خواهد بود.
قرارداد کروس، ۶ ساله ۶ میلیون یورو

این بازیکن ۲۴ ساله هشت سال در مونیخ توپ زد. او در اوج پختگی و در حالی که سالها توسط بایرن شکل گرفته بود، راهی رئال می شود. مسلما بایرن از این معامله راضی نیست . درست است که فقط یک سال از قراردادش مانده است اما برای بایرن خیلی سخت است که بازیکنی که سالها برای رشد او زحمت کشیده اند را با ۲۵ میلیون یورو از دست بدهند.

گواردیولا برای ترکیبش در آینده تیاگو را به کروس ترجیح می داد اما دوست نداشت که بازیکنی را از دست بدهد که فصل گذشته ۴۹ بر در ترکیب او قرار گرفت. کروس سال گذشته در هر ۱۲ بازی اروپایی برای بایرن به میدان رفت.

بایرن در ابتدا پیشنهاد بسیار پائینی را برای تمدید به کروس داد. این بازیکن از چنین پیشنهادی به شدت نارحت شد و تصمیم گرفت که راهی رئال شود. وقتی که باشگاه آلمانی تصمیم گرفت که پیشنهاد خود را عوض کند ، خیلی دیر شده بود چرا که این بازیکن با رئال به توافق کامل رسیده بود.

در ابتدا گفته می شد قرارداد او با رئال ۵ ساله با دستمزد سالانه ۵ میلیون یورو خواهد بود اما به نظر می رسد که قراردادی ۶ ساله با دستمزد ۶ میلیون یورو را خواهد بست.



نظرات شما عزیزان:

سروش
ساعت18:22---13 تير 1393
خدایا شکر امد ولی من عاشق کاوانی ام تو چی؟
پاسخ:من نه سروش وب رو میخوام انتقال بدم بیا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: