عادت رئال به صید ستارگان جام جهانی

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده : احسان عابدی
تاریخ :13:5

عادت رئال به صید ستارگان جام جهانی

مرجع خبری مادریدی کلاب: مثل انتخاب یک میگوی خوب از مخزن ماهی ها ، رئال مادرید در هر جام جهانی سعی می کند بهترین صید خود را داشته باشد. پرز سعی می کند از هر دقیقه مسابقات استفاده کند، بهترین بازیکنانی که در این مسابقات عمل می کنند را آنالیز کند و اگر آنها را مناسب پیوستن به رئال دید، خیلی زود صیدشان کند.

خرید ستارگان جام جهانی در رئال کم کم دارد تبدیل به سنت می شود.شاید پیوستن به رئال را بتوان پاداش شیرین درخشش برخی بازیکنان در جام جهانی دانست. در این تابستان نوبت جیمز رودریگز کلمبیایی است. درخشش او در برزیل باعث شده که تبیدل به یک ستاره شود و مهمتر از آن خودش شیفته پیوستن به رئال است.

پرز پس از یورو ۲۰۰۰ اولین خرید بزرگ خود را در رئال داشت. لوئیز فیگو را به عنوان ستاره پرتغالی که به نیمه نهایی رسیده بود به خدمت گرفت. در سال ۲۰۰۲ رونالدو نازاریو پس از درخشش در جام جهانی به رئال آمد و در سال ۲۰۰۶ نوبت کاناوارو بود که توسط رامون کالدرون خریده شود. در سال ۲۰۱۰  مسعود اوزیل چشم پرز و مورینیو را گرفت و حالا نوبت جیمز است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: