آس: موناکو برای فالکائو پای میز مذاکره می نشیند

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده : احسان عابدی
تاریخ :10:41

موناکو ، تابستان گذشته برای خرید فالکائو ۴۵ میلیون یورو پرداخت. مهاجم تیم ملی کلمبیا قراردادی پنج ساله را امضا کرد و در این باشگاه سالانه ۱۴ میلیون یورو دستمزد می گیرد.بسیاری همان زمان گفتند که فالکائو تنها با این هدف به موناکو رفته است. گفته می شد که فالکائو از مالکان موناکو قول شفاهی گرفته که در صورت وجود پیشنهاد رئال، باشگاه فرانسوی جلوی این انتقال را نگیرد.

فالکائو مدتها منتظر رسیدن به رویایش و پیوستن به رئال مانده است. او پیشنهاد بسیار بزرگ از سوی یونایتد و فن خال را رد کرده است. چلسی هم پیش از خرید دیگو کاستا او را می خواست. اما وکیل مندس به دیمیتری ریوبولوفیف ، مالک روس موناکو گفته است:” خیالت راحت ، تا پیشنهاد رئال نباشد جدا نمی شود. ” اما به محض پیشنهاد رئال ، فالکائو بی صبرانه منتظر این انتقال است.

در مورد شرایط بدنی او هم هیچ مشکلی وجود ندارد. او زیر نظر خواکین خوان ، یکی از بهترین فیزیوتراپ های جهان مراحل درمان خود را سپری کرده است. او قید جام جهانی را زد و به ریکاوری ادامه داد تا هر چه زودتر برگردد. یکی از مسئولین رئال می گوید که این قدر علاقه از سوی فالکائو برای پیوستن به رئال برای او بی سابقه بوده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: