درخواست ۸۰ میلیونی موناکو برای جیمز رودریگز

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده :
تاریخ :10:35

درخواست ۸۰ میلیونی موناکو برای جیمز رودریگز

مبلغ درخواستی موناکو برای فروش جیمز رودریگز، مهاجم تیم ملی کلمبیا ۸۰ میلیون یوروست.

موناکو برای فروش بازیکن کلمبیایی ۸۰ میلیون یورو طلب کرده است. درخشش این بازیکن در جام جهانی و تبدیل شدن او به بهترین گلزن جام جهانی باعث شده است که قیمتش چندین برابر افزایش پیدا کند.

جیمز رودریگز به حضور در رئال مادرید ابراز علاقه کرده است و همین قضیه ممکن است که باعث کاهش قیمت این بازیکن کلمبیایی تا ۷۰ میلیون یورو شود. موناکو به برخی بازیکنان رئال همچون کوئنت رائو، دیگو لوپز، کاسمیرو و موراتا علاقمند است و ممکن است که رئال مادرید با وارد کردن برخی از این بازیکنان به معامله از قیمت جیمز بکاهد.

موناکو در تابستان گذشته با پرداخت ۴۵ میلیون یورو این مهاجم کلمبیایی را از پورتو به خدمت گرفت و هنوز چهار سال از قرارداد آقای گل جام جهانی با باشگاه فرانسوی باقی مانده است.

درخشش این بازیکن در جام جهانی باعث شده است که رئالی ها به صورت جدی برای خرید وی تلاش کنند و حتی پرز، مدیر رئال در مراسمی علنا به خرید این بازیکن ابراز تمایل کرد. چهارشنبه گذشته در مراسمی رسمی یکی از هواداران در مورد جیمز از مدیر رئال پرسید که او پاسخ داد:” احتمال این خرید وجود دارد.”

فردی رینکون، پیشکسوت رئال مادرید با حمایت از این خرید گفت:” مدتها بود که بازیسازی به خوبی جیمز رودریگز ندیده بودم. بازیکنی که انگیزه و ارادئه بالایی داد.”

او در سه بازی به عنوان بهترین بازیکن میدان از سوی فیفا انتخاب شده است و در حال حاضر با زدن دو گل بیش از مسی ، مولر و نیمار آقای گل جام جهانی است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: