کنکور تابستانی فالکائو برای پیوستن به رئال

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده :
تاریخ :10:37

کنکور تابستانی فالکائو برای پیوستن به رئال

رادامل فالکائو این روزها در اتریش به همراه هم تیمی های خود در موناکو تمرین می کند. او از مصدومیتش ریکاوری کرده است و بدون مشکل پا به توپ می شود.

مهاجم کلمبیایی در انتظار تماس تلفنی از سوی وکیلش ، خورخه مندس برای مشخص شده آینده اش است. او می خواهد در رئال بازی کند و حاضر است که برای پیوستن به رئال دستمزدش را نصف کند. او در موناکو ۱۴ میلیون یورو دستمزد می گیرد که حاضر است در رئال آن را به ۷ میلیون یورو برساند.

رئالی ها نسبت به توانایی های او تردیدی ندارند. او فقط ۱۱ ماه از لوئیز سوارز بزرگتر است و از نظر سنی هم توسط سران رئال تائید شده است. تنها ابهام رئال مربوط به روند زانویش است. رئال فصل بعد برای شش جام تلاش می کند و مهم است که فالکائو آماده باشد. پیش فصل برای رئال به معنای یک محک جدی خواهد بود. او در تابستان با پی اس جی در مقابل فایر فاکس سن ویت، بارانکیا، میامی ، پارما ، والنسیا و ارسنال بازی می کند که اگر در سطح خودش باشد، رئال در مورد خریدش هیچ تردیدی نخواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: