بوتراگوئنو:” بخشی از بدن من به همراه دی استفانو به آسمان رفت”

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده :
تاریخ :18:0

بوتراگوئنو:” بخشی از بدن من به همراه دی استفانو به آسمان رفت”

مرجع خبری رئال مادرید : مادریدیسموها و چهره های سرشناس نیز در مراسم وداع با دی استفانو صخبت کردند.

فرناندو رومای (بسکتبالیست بازنشسته):”او نه تنها سنگ بنای باشگاه را گذاشت ، بلکه یک نماد بود. او یکی از بخش های اساسی ساخته شدن رئال مادرید است و باعث شده است که این باشگاه چیزی فراتر از یک باشگاه ورزشی باشد، یک مدرسه زندگی.  او نه تنها تاریخ باشگاه را عوض کرد، بلکه یک رهبر بی نظیر بود. او یک شخصیت بی نظیر بود که همیشه حق را می گفت. ۹۹ درصد افرادی که به او می خندیدند از جهلشان بود اما اکثر افراد او را درک می کردند.”

پیری:” هیچ بازیکنی در دنیا با او قابل قیاس نیست. مارادونا ، کرویف و مسی خوب هستند اما آنها تک نفره هستند. اما دی استفانو تنها بازیکن کامل بود. مدافع ، هافبک و مهاجم بود. حتی په له هم با او قابل مقایسه نیست. در این لحظات بیشتر حس می کنیم که یک خانواده هستیم. برادر بزرگتر ما از میان ما رفت. پدرمان سانتیاگو برنابئو بود که او در جام جهانی ۱۹۷۸ به آسمان رفت. بی نظیر و شوخ طبع بود. من در زمانی که او از رئال رفت به تیم ملحق شدم . مقابل او و در مراسم تجلیل از او بازی کردم. درون و بیرون زمین یک نابغه بود. ”

هیرو:” او یک الگو برای بازیکنان رئال بود. یک بازیکن کامل بود. یک پرچم برای رئال به خاطر عظمت و ارزشهایش . تاریخچه باشگاه را عوض کرد و از او متشکریم. رئال تا آخرین ثانیه تلاش خود را کرد.”

ویسنته:” یک هم تیمی عالی بود. وقتی بازی نمی کرد همیشه مشعود بود. یادم است که یک بار توپ لو دادم و با تمام قوا به دنبال توپ رفت تا از دست نرود. او بی نظیر بود.”

بوتراگوئنو:”دی استفانو از میان ما رفت اما میراث او ابدی خواهد بود. البته حس می کنم که بخشی از بدن من با او به آسمان رفت.”

کاماچو:”دید فوتبالی او مرا تحت تاثیر قرار داد. او کل بازیکنان آکادمی را تحت ارزیابی داشت . کار آسانی نیست اما این کار را می کرد. دی استفانو خیلی متشخص بود.”

گایگو:” به او خیلی مدیونم. از آن افرادی است که تاثیر بی نظیری رویت می گذارد. در هشت سالگی به مراسم تجلیل از او در برنابئو رفتم . نمی توانستم باور کنم که روزی مربی من می شود. همیشه رابطه خوبی با او داشتم . با روحیه او به پنج فینال رسیدیم .”

آمانسیو:” شخصیت بی نظیری داشت. وقتی به این جا آمد ۲۲ ساله . او در سطح پوشکاش ، خنتو و سانتاماریا بود. آنها خدایان مقدس بودند. او به من گفت :” برای این که صاحب واقعی پیراهن رئال شوی باید عرق بریزی.””



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: