مارکا : خدیرا می رود ، دو هافبک خریده می شوند

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده : احسان عابدی
تاریخ :18:42

خدیرا در جام جهانی بسر می برد اما خودش هم نمی داند که چه اتفاقی در آینده اش رخ خواهد داد. هیچ کس نمی تواند مشخص کند که او جدا می شود یا فصل بعد در رئال خواهد بود.


برخی از منابع از درون باشگاه تائید کرده اند که این بازیکن رقم بسیار بالایی را برای ماندن در رئال مادرید و بستن قرارداد جدید طلب کرده است.  اتفاقی که شاید باعث شود که باشگاه قید او را بزند و در همین تابستان رای به فروش او بدهد.

این بازیکن که فصل قبل را با مصدومیت سپری کرد ، مشتریان خوبی دارد اما رئال حداقل ۳۰ میلیون یورو در ازای او می خواهد. منچستر یونایتد که در تابستان گذشته او را می خواست احتمال دارد که در این تابستان هم به سراغ ملی پوش آلمان بیاید.

آنجلوتی همیشه اعتماد و علاقه اش را به خدیرا نشان داده و به همین خاطر در نبرد حساسی مثل فینال چمپیونزلیگ او را فیکس کرد اما اگر قرار باشد که با رفتنش بازیکنان دیگری بیایند ، مشکلی نخواهد داشت.

در صورت جدایی خدیرا ، رئال مادرید دو هافبک میانی خواهد خرید. کارلو می خواهد سیستم ۳-۳-۴ را حفظ کند و در این سیستم حضور هافبک های میانی کلیدی است. به هر صورت عجله ای نیست و خدیرا تا پایان تابستان وقت دارد که آینده اش را مشخص کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: