چند خبر از نقل وانتقالات تابستان اروپا

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده : احسان عابدی
تاریخ :17:18

شیاطین سرخ، تا کنون مبلغ 29 میلیون پوند را برای خرید یک هافبک خرج کرده اند، آن ها آندر هررا را از اتلتیکو بیلبائو خریداری کرده اند، اما لوئیز فن خال هم چنان قصد دارد بازیکنانی در خط هافبک به تیمش اضافه کند.

یونایتد، نشان داده علاقه زیادی به انتقال دی ماریا از رئال مادرید و آرتور ویدال بازیکن یوونتوس دارد.

سه هفته پیش، منچستر یونایتد پیشنهادی 50 میلیون پوندی به ویدال و باشگاه یوونتوس داده است، با این حال دیلی استار فکر می کند انتقال این بازیکن از قهرمان ایتالیا به منچستر یونایتد نزدیک است.

مشابه این داستان برای آنخل دی ماریا وجود دارد، ارزش این بازیکن حدود 48 میلیون یورو می باشد. گفته می شود او از یونایتد وقت خواسته که فکر کند.

استار اسپورت، ادعا می کند که فن خال برای فصل نقل و انتقالات می تواند مبلغی حدود 200 میلیون پوند خرج کند، البته آن ها اذعان می کنند که بعید است همچین اتفاقی رخ دهد.

اما در هر صورت این قابل درک است که لوئیز فن خال قصد دارد تغییرات اساسی در منچستر یونایتد ایجاد کند. در حال حاضر آن ها علاوه بر هررا، لوک شاو را با قیمت 30 میلیون پوند به خدمت گرفته اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: