چالش های آنجلوتی برای شش جامه شدن

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده : احسان عابدی
تاریخ :12:14

چالش های آنجلوتی برای شش جامه شدن

مرجع خبری مادریدی کلاب: آنجلوتی از فردا کار را برای فصل جدید شروع می کند .فصلی که در آن می تواند رئال مادرید را به شش جام برساند.

چالش
آنجلوتی با چالش تاریخی هفت جام در این فصل از تعطیلات بر می گردد: چمپیونزلیگ ، لالیگا ، کوپا دل ری ، جام باشگاه های جهان، سوپرکاپ اروپا و سوپرکاپ اسپانیا. این اولین باری است که باشگاه می تواند در یک فصل شش جام ببرد. مربی ایتالیایی فصل گذشته دسیما و کوپا دل ری را برد. رئال دفعه های قبلی که دبل کرده بود و لالیگا و چمپیونزلیگ را در یک فصل برده بود، سوپرکاپ وجود نداشت. جام بین قاره ای هم در آن زمان نبود (۱۹۵۷ و ۱۹۵۸) . سوپرکاپ اروپا از ۱۹۷۳ شروع شد، سوپرکاپ اسپانیا از ۱۹۸۲ و جام بین قاره ای از ۱۹۶۰٫ در فصل ۰۳-۲۰۰۲، رئال می توانست لیگ ، سوپرکاپ اروپا و جام بین قاره ای را ببرد. آنجلوتی کار مشکلی دارد. تیمش پس از یک فصل طولانی و بازیهای جام جهانی کاملا خسته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: