“جیمز، بهترین رئالی جام جهانی!”

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده : احسان عابدی
تاریخ :19:38

“جیمز، بهترین رئالی جام جهانی!”

مرجع خبری مادریدی کلاب : از میان دوازده رئالی که با رویای جام جهانی به برزیل سفر کردند، فقط دی ماریا و خدیرا و تا حدودی واران و بنزما سطح لازم را داشتند. بازیکن آرژانتینی هبترین بود اما مصدومیت مقابل بلژیک باعث شد که روزهای پایانی را از دست بدهد و جایش در بازی دیشب آلبی سیلسته نیز خالی بود. خدیرا نیز در ماراکانا وارد زمین نشد اما در این جام جهانی دو خرید آینده رئال خوش درخشیدند : کروس و جیمز . اگر بخواهم یکی را از میان این دو انتخاب کنم، بی تردید آن جیمز است که فوق تنکیکی بود.

هواداران هم این را می دانند و به همین خاطر در نظرسنجی آس ، ۳۶ درصد توپ طلا را به جیمز دادند. کروس با ۲۶ درصد در رده بعدی قرار گرفت و مسی ، انتخاب شرم آور فیفا در رده سوم جای گرفت. اما بازیکن کلمبیایی از مرحله یک چهارم اوت شد که خیلی ها ولاسکو کاربایو را مقصر قلمداد کردند. اما به هر روی ، جیمز خود را به عنوان یک ستاره جهانی اثبات کرد و توانایی های خود را نشان داد. بی تردید حضور جیمز را در رئال باید به فال نیک گرفت. او یک ستاره جهانی بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: