دی ماریا پیشنهاد 9.7 میلیونی یونایتد را رد کرد

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده : احسان عابدی
تاریخ :20:16

به نظر می رسد که دی ماریا به پیشنهاد پاری سن ژرمن پاسخ مثبت دهد. پاریسی ها برای خرید او 60 میلیون یورو به رئال مادرید می پردازند.

به گزارش شفقنا ورزشی، امروز ساندی اکسپرس خبر داد که آنخل دی ماریا ستاره آرژانتینی رئال مادرید پیشنهاد منچستر یونایتد برای پیوستن به این باشگاه را رد کرده است.چرا که ترجیح می داده تا در چمپیونزلیگ بازی کند.

یونایتد با نتایج ضعیف فصل گذشته نتوانست مجوز حضور در لیگ قهرمانان فصل جاری را بدست بیاورد. منچستری ها به دی ماریا حقوق هفتگی 188 هزار پوندی و سالیانه 9.7 میلیونی را پیشنهاد داده بودند.

به نظر می رسد که دی ماریا به پیشنهاد پاریسن ژرمن پاسخ مثبت دهد. پاریسی ها برای خرید او 60 میلیون یورو به رئال مادرید می پردازند. چلسی و آرسنال نیز از دیگر تیم های علاقمند به ال فیدئو هستند.

بر اساس گزارش آی اسپورت، دی ماریا از بازیکنان مورد علاقه آنچلوتی محسوب می شود. او فصل گذشته 4 بار برای رئال گلزنی کرد و 17 پاس گل نیز برای مهاجمین این تیم ارسال کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: