گرت بیل در بهترین روزهای دوران فوتبالش ۲۵ ساله شد

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده : احسان عابدی
تاریخ :11:41

گرت می خواهد از فصل قبل بهتر باشد. او پارسال در لالیگا، چمپیونزلیگ و کوپا ۴۴ بازی و ۳۳۲۷ دقیقه انجام داد، ۲۲ گل زد و ۱۹ پاس گل داد. دو تا از گلهایش در دو فینال بودند : گل بی نظیرش مقابل بارسا در دقیقه ۸۶ و گل فوق العاده اش که کار فینال چمپیونزلیگ را تمام کرد. او چالش های بزرگی دارد و به اطرافیانش گفته است که می خواهد یک فصل بی نظیر داشته باشد تا به توپ طلا نزدیک شود.

رئال مادرید در این فصل برای شش جام رقابت می کند و آمادگی همه ستارگانش حائز اهمیت بسیاری است. حالا گرت در سن ۲۵ سالگی حس می کند که زمانش رسیده که گامی بزرگ را به سمت تبدیل شدن به یکی از بهترین های تاریخ فوتبال بردارد.بیل در تعطیلات ۴۹ روزه خود به اندونزی، ماربیا و ولز سفر کرد. در ابتدا در آسیا به امور تبلیغاتی رسیدگی کرد. او برای حضور در چند مراسم تبلیغاتی در جاکارتا ۳٫۵ میلیون یورو دریافت کرد. پس از آن چند روز به ماربیا رفت . آخرین روزهای تعطیلات او هم در ولز به همراه همسر، دختر و والدینش بود..


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: