آس: خامس در یک قدمی رئال مادرید

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده : احسان عابدی
تاریخ :11:18

مرجع خبری مادریدی کلاب : روزنامه آس از انتقال قریب الوقوع خامس رودریگز به رئال مادرید خبر داد. این بازیکن پس از تونی کروس و کیولر ناواس سومین خرید فصل رئال خواهد بود. رئال مادرید مذاکراتی جدی برای خرید هافبک ۲۳ ساله داشته است و قرار است که قراردادی پنج ساله با این بازیکن امضا شود.

به گزارش روزنامه آس، خامس با رئال مادرید برای دستمزد سالانه ۷٫۵ میلیون یورو به توافق رسیده است.آقای گل جام جهانی همیشه رویای خود را موفقیت در رئال مادرید تعیین کرده بود و به نظر می رسد که به زودی راه رئال را در پیش خواهد گرفت.

آس: خامس در یک قدمی رئال مادرید

از روز گذشته مذاکرات میان رئال مادرید و موناکو با جدیت پیگیری می شود. در هفته های اخیر موناکو برای این انتقال ۸۰ میلیون یورو طلب کرده بودند اما دیشب به ۷۰ میلیون یورو به علاوه یک بازیکن رضایت دادند. گزینه اصلی موناکو په په بود اما با پاسخ منفی رئال مادرید مواجه شدند. در مورد کوئنت رائو نیز پاسخ رئال منفی بود. به نظر می رسد که کاسمیرو بازیکنی باشد که وارد معامله می شود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: