موناکو خواستار وارد لوپز به معامله خامس

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده : احسان عابدی
تاریخ :10:13

موناکو می تواند در این تابستان گره گشای کار نقل و انتقالات رئال باشد. این باشگاه از طرفی می توند خامس رودریگز را به رئال بدهد و از سویی زمینه ساز جدایی دیگو لوپز شود.

موناکو خواستار وارد لوپز به معامله خامس

رئال و موناکو از روز چهارشنبه به صورت جدی برای این انتقال با هم مذاکره می کنند. رئال با خود خامس به توافق رسیده است و در حال مذاکره با باشگاه فرانسوی است. موناکو ۸۰ میلیون یورو می خواهد و رئال امیدوار ست که با ورود برخی بازیکنان به معامله از قیمت خامس بکاهد.

پس از پاسخ منفی رئال برای فروش په په و کوئنت رائو، باشگاه حاضر به فروش کاسمیرو شده است. از سویی موناکو می تواند بحث دروازه بانی را تمام کند. آنها به صورت جدی به دنبال دیگو لوپز هستند . رئال می خواهد معمای دروازه در پی خرید کیلور ناواس را حل کند.

سران رئال می خواهند که ایکر و کیلور دروازه بان های فصل بعد باشند و دیگو لوپز جدا شود. موناکو درهای خود را به روی این دروازه بان گشوده است . موناکو سال گذشته نیز او را می خواست. مشکل اصلی این است که این بازیکن درخوسات مالی بالایی دارد.

لوپز کم کم دارد تبیدل به یک معضل بزرگ برای رئال مادرید می شود. باشگاه هیچ نیازی به حفظ او ندارد اما خود این بازیکن اصرار زیادی به ماندن دارد.

اگر لوپز راضی به رفتن به موناکو نشود، خدیرا گزینه بعدی رئال است. بازیکن المانی تا ۲۰۱۵ قرارداد دارد و شانس جدا شدنش در این تابستان خیلی بالاست. او می تواند قیمت خامس را تا حد زیادی کاهش بدهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: