گفتگوی رئال مادریدTVباتونی کروس|اختصاصی

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده : احسان عابدی
تاریخ :20:3

چه احساسی داشتی وقتی که امضای قرارداد خود را؟
"من احساس بسیار شاد و افتخار. من کاملا متقاعد شده است که من تصمیم درست به اینجا می آیند و همه چیز را کرده است که امروز برای من اتفاق افتاده فقط تایید می کند که ساخته شده بود. همه چیز به سرعت و به راحتی کار می کرد است؛ من واقعا لذت می برد گرفتن برای دیدار با طرفداران - که لحظه ای خاص برای من بود و به من فهماند که من را ساخته اند حق انتخاب "

شما به سیوداد رئال مادرید بوده است و آنچلوتی و هم تیمی های جدید خود را ملاقات کرد. چگونه آنها به شما خوش آمد می گوید چه بود؟
"این بسیار جالب بود برای دیدن امکانات آموزشی برای اولین بار من مطمئن هستم که من خواهد شد به جای به دانستن خیلی بهتر هستم این فوق العاده، من بسیار تحت تاثیر قرار گرفته با آنچه که من دیدم - مجتمع بسیار بزرگ است و در آن بود. همچنین بسیار مناسب برای ملاقات مربی تیم، من در حال حاضر با او سخن گفته بود از قبل و در حال حاضر من نمی توانم برای اوت 5 صبر کنید تا وارد به طوری که من می تواند آموزش را با تیم ملی شروع شده و آماده برای شروع بازی است "

چه کارلو آنچلوتی گفت؟
"او به من گفت که او بسیار خوشحال به من است، و این انتقال به عنوان برنامه ریزی شده رفته بود. او همچنین گفت که او بسیار خوشحال است که در پایان، من تصمیم گرفته بود برای پیوستن به رئال مادرید بود. او گفت که او به دنبال به جلو به دیدن من در اوت 5 زمانی که من به تیم ملی برای آموزش بپیوندند ".

به چه معنی است را برای شما به تیمی مانند کریستیانو رونالدو، بیل، کاسیاس، ژابی آلونسو، و غیره؟
همه آنها بازیکنان با کیفیت بسیار زیاد است. من از یک سمت آن که همچنین دارای بازیکنان بزرگ و این آن چیزی جدیدی نیست برای من برای بازی کردن با بازیکنان با کیفیت بالا است. اما واضح است که مادرید یک تیم با شکوه ".


کروس

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: