لیورپول و آرسنال هم چنان به دنبال کریم بنزما؛ به احتمال فراوان او در مادرید می ماند

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده :
تاریخ :10:59

به نظر می رسد کریم بنزما قراردادش را با رئال مادرید تمدید کند، اما با این وجود دو باشگاه لیگ برتری هم چنان از خرید او نا امید نشده اند.

بنزما نزدیک به تمدید قرارداد 5 سال با رئال مادرید است، این بازیکن فرانسوی سالیانه 6.5 میلیون پوند دستمزد خواهد گرفت.

این بازیکن 26 سال، در چند وقت اخیر، به شدت مورد توجه دو باشگاه لیورپول و آرسنال قرار گرفته است. اما با وجود پیگیری مستمر دو باشکاه لیگ برتری، به نظر می رسد کریم بنزما در رئال مادرید می ماند، او همچنین مورد ستایش و توجه کارلو آنجلوتی هم می باشد.

با توجه به گزارش اکسپرس، بسیاری از خبرگزاری ها در مورد آینده کریم بنزما و خروج او از اسپانیا با تردید عمل می کردند، اما گفته می شود دو باشگاه لیگ برتری هم چنان امیدشان را برای انتقال این بازیکن از دست نداده اند.

باشگاه آرسنال موفق شده در خط حمله الکسیس سانچز را با مبلغ 40 میلیون یورو از بارسلونا به خدمت بگیرد، خبرها بعد از جام جهانی حاکی از آن است که توپچی ها قصد دارند سامی خدیرا را هم نیز با مبلغ 20 میلیون پوند به تیمشان اضافه نمایند.

در همین حال، طرفداران لیورپول هم چنان در انتظار مهاجمی هستند که بتواند مقداری از خروج ستاره تیمشان، لوئیز سوارز را جبران کند. آن ها در لیگ قهرمانان حضور دارند و تا به حال موفق شده اند، لالانا، لمبرت، مارکوویچ و امره کان را به تیمشان اضافه نمایند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: