ویدال: رئال و منچستر به دنبال جذب من هستند

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده :
تاریخ :12:15

آرتورو ویدال از زمانی که تعطیلات تابستانی خود را آغاز کرده، به یکی از چهره‌های شایعه‌ساز کالچو ایتالیا تبدیل شده است. در مورد او اخبار زیادی شنیده شده که حکایت از انتقال احتمالی‌اش به یکی از تیم‌های رئال مادرید یا منچستریونایتد دارد.

آرتورو ویدال

این شایعات به خصوص وقتی «آنتونیو کونته»، سرمربی «بانوی پیر»(یوونتوس) از مقامش به صورت ناگهانی استعفا داد، بیشتر از هر زمان دیگری شنیده شد.

وی در مصاحبه‌ای اظهار داشت:‌ سخت است که در تیمی درجه یک عضو باشید و بخواهید از حضور در تیمی دیگر صحبت کنید. با یووه صاحب سه مقام قهرمانی شده‌ام و برای هم‌تیمی‌هایم احترام قائلم. با این حال شنیده‌ام که رئال مادرید و منچستریونایتد به همکاری با من علاقمند شده‌‌اند. در این مورد بدیهی است چیزی نمی‌توانم بگویم چون اینگونه مسائل در شرح وظایف مدیر برنامه‌هایم است.

مهاجم خوش‌تکنیک ادامه داد: باید دید وضعیتم در یووه چگونه خواهد شد. اگر دوران حضورم در اینجا پایان یافته باشد و این موضوع را از زبان مسئولان پس از بازگشت به ایتالیا بشنوم، آنوقت تصمیم تازه‌ای می‌گیرم. اکنون در تعطیلات هستم و ذهنم را به هیچ‌چیز جز تفریح و رفع رخستگی نمی‌کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: