آنجلوتی مخالف فروش دی ماریا

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده :
تاریخ :16:3

مرجع خبری مادریدی کلاب : آنجلوتی مخالف فروش دی ماریاست. بازیکن آرژانتینی فصل گذشته نقشی کلیدی را در تیم مربیایتالیایی داشت و کارلو دوست ندارد که این بازیکن فروخته شود. او بازیکنی است که به تعادل در سیستم ۳-۳-۴ کمک قابل توجهی کرد و از دست دادن او یک فقدان مهم برای آنجلوتی خواهد بود.

دی ماریا دو بار به جدایی ز رئال نزدیک شد اما آنجلوتی مخالف فروش او بود. در تابستان گذشته باشگاه به فروش او مطمئن بود اما در نهایت کارلو ترجیح داد که دی ماریا را حفظ کند و اوزیل فروخته شود. در فصل نقل و انتقالات زمستانی هم این بازیکن به مواکو نزدیک شده بود اما بازیکن ایتالیایی به ماندنش اصرار ورزید.

حالا بازیکن آرژانتینی تصمیم گرفته است که جدا شود. این شرایط مثل سال ۲۰۰۹ است. در آن زمان پلگرینی خواستار ماندن روبن بود اما در نهایت این بازیکن به بایرن فروخته شد، در مونیخ ۲۳ ل زد ، بوندسلیگا ، جام حذفی و سوپرکاپ آلمان را برد و به فینال چمپیونزلیگ و جام جهانی رسید.

اکیپ در چاپ امروز خود گزارش داد که دی ماریا هدف اصلی لورن بلان، مربی پی اس جی در این تابستان است اما این باشگاه پیش از خرید بازیکن با توجه به قوانین فیرپلی مالی مجبور به فروش برخی ستارگان خود است. پاستوره، لوکاس ، وراتی ، لاوتزی و کاوانی بازیکنانی هستند که شانس جدایی دارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: