رئال بدون مهاجم به مصاف اینتر و منچستر می رود

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده :
تاریخ :16:4

بنزما نیز در این سفر به همراه باقی اعضای تیم نخواهد بود. باشگاه به او فرصت استراحت کامل را داده است. بازیکن فرانسوی در جام جهانی در دو بازی اول خوش درخشید   و امیدوار است که هر چه زودتر کار تمدید خود را نهایی کند. او بعد از تور آمریکا به اردوی تیم اضافه می شود.

خسه رودریگز دیگر بازیکن هجومی تیم است که او نیز در حال ریکاوری از مصدومیت خود است و سفرش به آمریکا منتفی است. او در حال حاضر سخت تلاش می کند تا در اوایل آبان به تمرین رئال اضافه شود.موراتا ، دیگر مهاجم رئال در فصل گذشته نیز دیروز به تورین سفر کرد تا قرارداد خود را باشگاه جدیدش امضا کند.

در چنین شرایطی آنجلوتی ناچار به استفاده از رائول توماس و روبن سوبرینو، دو بازیکن رئال مادرید کاستیا در اردوی آمریکا خواهد شد.

رئال در تور ایالات متحده باید با باشگاه هایی مثل اینترمیلان، رم و منچستریونایتد بازی کند اما نداشتن مهاجم تبدیل به یک معضل جدی شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: