گزینه های جدید برای جایگزینی آلواروموراتا:رادامل فالکائو، آلوارو نگردو وروملولوکاکو

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده :
تاریخ :16:25

بعد از انتقال آلوارو موراتا به یوونتوس، اکنون مسئولان باشگاه رئال مادرید در حال بررسی امکان خرید یک مهاجم جایگزین هستند.

ک این باشگاه محسوب می شود و همین موجب تلاش مدیران رئال مادرید برای جذب آلترناتیو هایی دیگر می شود.

بنا به گزارش Football-espana، نام رادامل فالکائو مدتی قبل به میان آمده بود اما نگرانی ها همچنان در مورد مصدومیت زانوی او وجود دارد که فصل گذشته باعث شد تا بسیاری از بازی های موناکو و جام جهانی 2014 برزیل به همراه کلمبیا را از دست بدهد. اما فالکائو برای انتقال به رئال مادرید حاضر است تا در دستمزد 14 میلیون یورویی خود کاهش چشمگیری ایجاد کند و همچنین تصور می شود که موناکو برای فروش او حاضر به مذاکره باشد.

بنا به گزارش AS، آلوارو نگردو نام دیگری است که مادریدی ها در حال بررسی آن هستند. او پیشتر برای رئال مادرید کاستیا بازی کرده است اما در نهایت با 14 میلیون یورو به سویا فروخته شد. او در تابستان گذشته به منچستر سیتی پیوست اما در نیم فصل دوم رقابت ها جایگاه خود در ترکیب مانوئل پیگرینی را از دست داد.

آخرین نام مطرح شده، روملو لوکاکو است و به خاطر سن و سالی که دارد بیشترین شباهت را به جایگزینی مناسب برای موراتا دارد. اما او هم با تجربه محسوب می شود،  چرا که به طور منظم در تیمهای وست بروموویچ و اورتون بازی و گلزنی کرده است و همچنین تجربه حضور در جام جهانی را هم دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: