لیگ جهانی والیبال ؛ ایران 0-3 آمریکا ؛ ایران اسیر خستگی بازی دیروز شد

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده :
تاریخ :7:36
 
دو تیم ایران و آمریکا یکی از دیدارهای نیمه نهایی لیگ جهانی را برگزار کردند.
http://parsiup.com/upload/3b7_usa_0.jpg
دو تیم والیبال ایران و آمریکا در دیدار نیمه نهایی لیگ جهانی والیبال به مصاف یکدیگر رفتند که تیم آمریکا موفق شد 3-0 تیم ایران را شکست داده و به دیدار نهایی راه یابد. تیم ایران نیز باید به دیدار رده بندی برود و منتظر تیم بازنده بازی ایتالیا-برزیل باشد.


تیم ایران مانند دو بازی قبل خود در فلورانس ایتالیا هواداران خود را به همراه داشت.

ست اول:
آرمین تشکری در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیم ایران قرار گرفته بود. دو تیم از ابتدای کار پایاپای پیش می رفتند و تیم ایران سرویس های خوبی را روانه زمین آمریکا می کرد. در دریافت هم دو تیم بسیار کم خطا کار را آغاز کردند و با نتیجه 8-7 به سود آمریکا به وقت استراحت فنی اول رفتند. بالاخره با چند اشتباه در دریافت از تیم ایران  تیم آمریکا موفق شد در امتیازات از ایران پیش بیفتد و حساب کار به 12-8 به سود آمریکا رسید که کواچ اعلام وقت استراحت کرد. خطاهای سرویس ایران در ادامه بالا رفته و کار برای جبران امتیازات سخت تر شد. دو تیم با نتیجه 16-11 به سود آمریکا به وقت استراحت فنی دوم رفتند. در ادامه آمریکایی ها سرویس های زیادی را از دست دادند ولی ایران قادر به جبران امتیازات نبود. نتیجه 18-14 به سود آمریکا بود که رضا قرا و مهدی مهدوی به جای غفور و معروف برای تیم ایران وارد زمین شدند. در نهایت تیم آمریکا با نتیجه 25-18 ست اول را به سود خود خاتمه داد.

ست دوم:
آغاز این ست با امتیاز سرویس معروف همراه بود. غلامی در این ست به جای تشکری برای ایران وارد زمین شده بود. دو تیم در این ست برای حمله از سرعت استفاده می کردند. هلت از آمریکا موفق شد با سه سرویس خوب تیم آمریکا را  7-4 از ایران پیش بیاندازد. در نهایت دو تیم با نتیجه 8-5 به سود آمریکا به وقت استراحت فنی اول رفتند. در ادامه دو تیم پایاپای پیش می رفتند که با خطای اندرسون در حمله حساب کار به 10-9 به سود آمریکا رسید. میرزاجانپور حملات خوبی را انجام داده و اجازه ایجاد اختلاف امتیاز به آمریکا نمی داد. تیم ایران هنوز در این ست موفق به دفاع تیم آمریکا نشده بود. دو تیم با نتیحه 16-14 به سود آمریکا به وقت استراحت فنی دوم رفتند. پاس های سرعتی همچنان امتیازات زیادی را برای ایران به همراه داشت. با کسب امتیاز سرویس توسط اندرسون تیم آمریکا امتیازات خود را افزایش داده و 18-15 پیش افتاد. مصطفی وند، قرا و مهدوی برای ایران وارد زمین شدند. همچنان تیم ایران موفق به دفاع تیم آمریکا نبود و حساب کار 22-20 به سود آمریکا شد. با یک امتیاز سرویس از تیم آمریکا حساب کار به 24-21 به سود آمریکا رسید و کواچ تقاضای وقت استراحت کرد. در نهایت این ست با نتیجه 25-22 به سود آمریکا خاتمه یافت.

ست سوم:
بازی با دفاع هلت برای آمریکا آغاز شد و 1-0 این تیم را پیش انداخت. باز هم با گرفتن امتیاز سرویس از اندرسون این تیم 5-1 در این ست پیش افتاد و اعلام وقت استراحت از کواچ را به دنبال داشت. موسوی نیز مصدوم شده و از ادامه کار باز ماند. بالاخره با 2 دریافت خوب در زمین ایران و بازی خوب غلامی تیم ایران اختلاف را کم کرده و دو تیم با نتیحه 8-6 به سود آمریکا به وقت استراحت فنی اول رفتند. با دفاع شدن غفور اختلاف بیشتر شده و حساب کار به 10-6 به سود آمریکا رسید. امتیاز سرویس معروف حساب کار را به 11-8 به سود آمریکا رساند. غلامی نیز توسط هلت دفاع شده و حساب کار به 13-8 به سود آمریکا رسید. دو تیم با نتیجه 16-11 به سود آمریکا به وقت استراحت فنی دوم رفتند. با چند دفاع از آمریکا و خطا از ایران اختلاف امتیاز بیشتر شده و به 20-13 به سود آمریکا رسید. خطاهای ایران همچنان ادامه داشت و امتیازات پیاپی برای آمریکا را در بر داشت و در نهایت این ست با نتیجه 25-16 به سود آمریکا خاتمه یافت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: